5/15/2011

Art with speech and dance.


Teatteri. Se on ajatuksissani alati.

Olen rakastanut näyttelyä pienestä pitäen (olen siis aika teatraalisen ylidramaattinen heppu välillä, enkä pelkää heittäytyä pelleksi).

Olin eilen Porissa katsomassa Aladdin ja taikalampun- näytöksen. Rakastuin kaikkeen siinä, tapaann jolla pyrotekniikkaa käytettiin. Ja lattialuukut (salainen haaveeni olisi päästä näyttelemään lavalle jossa pääsis käyttää luukkua meno-tuloreittinä)

Olen siis näytellyt 3? vai 4? vuotta. Silti rakastun siihen aina vain uudestaan.
Nyt tosin minä ja ystäväni suunnittelemme omaa nykyteatteria. Joka vetää vähän aikuismaisempaan tyyliin.
Jahka saadaan ajatukset kasaan niin eiköhän tilanne sutviudu.
Teatterinohjaus on haastavaa, mutta luovan energistä ja sitä rakastan.
Ah. Lavahuumaa, puheensorinaa, käsikirjoitusta. Tanssikoreografiaa, laulua.
Je t'aime.

Peukkuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti