6/17/2011

Ripari ohi

Isostelu riparilla, huippujoukon kanssa.

Muutamia iltaisin kirjoitettuja ajatuksia:

5.6 "Tuntuu hullulta odottaa huomista, vaikka ei se poikkea liikaa tästä ajasta. Nyt pelkään taas katsetta ihmisen."

6.6 "On taas mennyt tunteja, en ole ajatellut ketään muuta, kuin jotka ovat täällä. En sinua, en häntä, en tuota enkä ketään muuta. Mieleni ja sydän ovat yhtä hymyni kanssa. Ja kerrankin minulla on hyvä olla."

7.6 "Kello on neljä.. Neljä yöllä. Uni ei valu näihin silmiin tummiin. Ja tahdon herätä huomiseen raikkaana. Vahvana. Isosena."

8.6 "Hymyilen taas, meidän isoiso on rakas. Ja pienet ihannoitavia"

9.6 "Hän aliarvioi minua kuin olisin kakara. Minä nousen sen yläpuolelle."

10.6 "Olen rakastunut tähän leiriin, ja näihin nuoriin. Mä en tahdo vaihtaa yhtään päivää tai yötä tästä. Rakastan tätä leiriä. Kaikkien kyynelien ja naurujen yötä."

11.6 ?

12.6 "Rakastan näitä isosia. Ne saavat suuni kääntymään hymyyn, vaikka kaikki muu löisi vastaan."

13.6 ?

14.6 "On ollut upeaa, nämä ovat parhaita."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti