12/05/2011

Secrets

Pohjustan tätä Antin-paljastansalaisuudetturhaaablogipäivitystä sillä tavoin, että katsoin eilen Youtubesta videoita, joissa ihmiset kertovat salaisuuksia.
Sitten meinasin tehdä videon siitä, että mitä kaikkea pidän salassa.
(Minulta loppui paperi jo 6 salaisuuden jälkeen, joten se siitä.)

Nyt siis listaan muutamia salaisuuksia itsestäni.(Paperisena, koska se videonpätkä ei ole julkaisukelpoinen)

1. Rakastan tanssia ja laulaa(kotona varsinkin ja kovaa)
2. Pelkään hämähäkkejä ja känniläisiä ;<
3. Katson peilikuvaani melkein aina kun näen jossain peilin
4. Mietin joka aamu, että mitä laitan päälleni. Saatan vaihtaa paitaakin 4 kertaa(sekä päätyä samaan minkä      valitsin eka)
5. Pidän ulkonäöstäni huolta varmaan enemmän kuin kukaan meidän talossa
6. Pidän itseäni siltikin rumana, sekä ajattelen etten ole komea ja oon myös lihava :)
7. Herkuttelen liikaa
8. Olen addiktoitunut tietokoneesta(ja elektroniikasta ylipäätään)
9. Huoneeni on usein sotkuinen, koska mua ei kiinnosta siivota ja vihaan siivoamista kotona
10. Mun suhteeni tähän asti ei ole koskaan kestänyt pitkään(siksi ajattelen, että rakkaus on huijausta)
11. Mä huudan paljon, sekä valitan monesta asiasta
12. En osta melkein koskaan kenellekkään mitään, koska en halua, jaksa tai omista rahaa(sori vaa sen takia)
13. En pysty olemaan päivääkään ilman musiikkia
14. Oon runosielu
15. Mun ajatukset ja suunnitelmat vaihtuvat 5 minuutin välein
16. Rakkauteni ruokaan, on suurempi kuin rakkauteeni liikuntaan(Silti haluan kesäkuntoon)
17. Oon juoruämmä(kaikessa oikeudenmukaisuudessa käytän tätä sanaa)
18. Istun täällä kun lupasin lukea ruotsia
19. En tiedä yhtään mitä teen elämässäni
20. Pidän enemmän tyttöjen seurasta kuin poikien

Tässä tämä, kommenttia, mielipidettä
(ps. Mitä itse pelkäät?! ja ootko ajatellu tulevaisuutta?


Vastailkaa :)

2 kommenttia: