1/22/2012

Mitä mä teen.

Mä sanoisin et viikossa on tapahtunut niin hyvää kuin pahaa,
mutta viikko on ollut täydellinen.

You brought smile..

Ja musta tuntuu, et mitään päivää hyvää tai huonoa ei tulisi vaihtaa..

Ja mulle tuli nyt yhtäkkiä mieleen joku työ mihin haluisin tutustua.
Ennen oon aina halunnut olla nuoriso-ohjaaja, tehdä töitä nuorten kanssa.

Mut oon pohtinu et toisaalta kaipaan vaihtelevaa, haastavampaa työtä.
Puhuin nuoriso-ohjaajan kanssa seukkarilla, musta on hienoa et sieltä tulee niin elämään kasvattavia neuvoja.
Niin voisin kiinostua jostain haastavammasta, kuten sosionomiksi, josta sitten ehkä suuntaisin koulutuksen lastensuojeluun tai päihdetyöhön
Ei täs muuta!

1 kommentti:

  1. Sosionomi on hyvä ! Siit voi suuntautua niin moneen ! :)Esim. mun äitipuoli on sosionomi ja se on nyt lastenkodissa töissä vuoden, mut oikeesti se on Rovaniemen maahanmuuttaja virastos. ;)

    VastaaPoista