10/01/2013

Elämänilo

Tuntuu ihanalta jatkaa.


Kirjavassa maailmassa. 


Tuntuu niin hiton ihanalta hymyillä.

Ihan hitsin hitsin hyvältä.

Oon niin onnellinen,

koska mä tutustun niin upeisiin ihmisiin.

Olin eilen kaverilla yötä. Nukuin niin pitkään, niin pitkään. Tuntui hyvältä nukkua pitkään, koska muutamat yöt on jäänyt vähän vajavaisiksi unien osalta.

Tuntui hyvältä mennä tänään taas uuden tuttavani kanssa kahville. Tuntui hyvältä jutella. Tuntuu ihanalta olla vain. Maailma muuttuu niin paljon ympärillä, että pysähtyminen tuntui oikealta. "Ei mulla oo mihkään kiire." Ei mullakaan. Anteeksi, että oon aina vaan menossa. Tahtosin pysähtyä katselee tähtiä siihen.

Oon monta kertaa pysähtynyt nyt iltaisin katsoo tähtitaivasta, palellen. Mutta tuntuu niin kauniilta katsoa tähtitaivasta. Minusta maailma on tosi kaunis paikka, öisinkin.

Anteeksi, ettei oo ollu mitään sanottavaa ollu.

Mut hei, on kivaa olla iloinen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti