12/31/2013

Mä teen mun elämälle uuden luvun

Vuosi vaihtuu hitaasti seuraavaan, uusi sivu kääntyy elämässä. Uusi sivu omassa elämässäni.

Tää vuosi on antanut mulle paljon, samalla tää vuosi on vienyt musta tosi paljon. Mä olen saanut tänä vuonna rakastua, mä oon saanut tänä vuonna erota, mä oon saanut iloita ja itkeä.

Tämän uv:n alkuillan vietän yksin. Musiikki soi, minä vain olen. Olen karannut, karannut lomalle sekä blogin että itseni kanssa. Pari päivää pohjanmaalla on saanut minut osittain hengähtämään itseni kanssa. Olen saanut rauhassa parannella haavoja elämässä ja oppia virheistäni. Haavat ovat pitkään pararntuvia, mutta ne ovat opettaneet mulle paljon tunteista. Opi tuntemaan toinen ennenkuin alat välittämään, älä luota ennenkuin toinen todella on luottamuksen arvoinen..

Tahtoisin lisätä kuvia, kaikesta mitä olen tällä välillä on tapahtunut. Mm. Inttilookista, ystävistä, maisemista, mutta kaverin padilla kirjoittaessa tyydyn verbaalisuuteen. Tää vuosi on tuonu silti mulle ihmisiä jotka on mun mielessä harva se päivä.

Ensi vuonna käännän uuden sivun hitaasti elämässäni, mä alan elämään taas. Minusta tulee joku päivä taas onnellinen.

Hyvää uutta vuotta ja sitäkin parempaa 2014 vuoden aloitusta :)

Rakkaudella Antti

2 kommenttia:

  1. Tietyllä tavalla samaistun suhun hirmusen paljon taas tän postauksen myötä .
    Bongailin jonkun verran samankaltaisia asioita kun mun uv postauksesta.
    Mä toivotan sulle suke oikein hyvää uuttavuotta 2014 :3

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti tää vuosi tuo sulle mukanaan kaikkea hyvää, ainutlaatusta ja ikimuistosta :) <3 Siispä haluan toivottaa myös sulle mitä parhainta uutta vuotta 2014!

    VastaaPoista