8/28/2014

Time to start thinking

Mihin mä olen kadonnut? En osaa vastata itsekään.

On liki kuukausi, kuukausi siitä kun viimeksi avasin suuni ja kirjoitin. Avasin ajatukseni ja pohdin.
Olen lukenut blogeja ja avannut... Olen avannut blogini. Samassa kun käteni kohtasivat näppäimistön alkoi väsyttää. Tuntuu että aivoni olivat ylikuormittuneet. Bloggaaminen alkoi maistua puulta.

En saanut tekstiä syntymään. Minusta ihmisen mieli on muutenkin niin outo. Joskus kun ei vaan kiinnosta niin asiasta ei sitten millään saa mielenkiintoista vaikka kuinka yrittäisi.

Mun elämä on vaan mennyt, mä oon tehny duunia ja koittanut rakentaa tätä uutta kotia. Nykyään mun sydän elää tosi outoa elämää. Se ei tiedä mitä se tahtoisi ja kenestä.

Mä tahtosin vaa elää. Muuta ei tässä vaiheessa voi maailmalta pyytää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti