11/03/2015

Sirkustaiteilija - Työn ja koulun välillä

Minä olen tosiaan nyt trapetsitaiteillut työn ja koulun/sekä vapaa-ajan välillä.

Oon aina ollut maailmankaikkeuden huonoin keskittymään kouluun, vaikka samalla mä oon aina halunnut kouluttua lisää ja näyttää maailmalle et kyl minusta on opiskelemaan.

Mä tosiaan oon aloittanut matkailu- ja ravitsemusalan esimiehen erikoisammattitutkinnon ensimmäistä tutkinnonosaa suorittamaan. Pää on mennyt kokoajan sellasen sakean usvan keskellä. Töitä töitä töitä, siinä ohessa kouluhommelit.

Välillä aina tuntuu et tekis mieli lyödä kimpsut ja kampsut kasaan ja lopettaa. Lähtee vaan kuluttamaan katuja ja mennä pois tästä touhusta. Toisaalta välillä tää tuntuu niin mun jutulta. Tää vaa vaatii aikaa ja työtä.

Ja siihen kaiken keskelle mä yritän ujuttaa vapaa-ajan. Se on aika vaikea maailma. Ajankäyttö on rajoitettu.

Mut onneks on kalenteri. Se pysyy paremmin ajassa kuin mä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti