8/21/2010

Se on vain liian aikaista.


Kun mä huomasin tän meidän koneella niin arvatkaapa mitä totesin.
Jouluhan se alkaa lähestyä, mikä merkkaa myös sitä et mä  vanhenen. Ja pääsen täyttää sit vihdoin 16. (Nuori olen ja kypsymätön, mutta en tyhmä)
Tää on hyvää aikaa. Vaik mun ajatusmaailma on sekasin ei se estä mua suuntaamasta katsetta pitkälle tulevaan, osaan jo katsoa et tulevassa eli futuurissa muodossa puhuttaessa niin mä oon koht jo vanhus. Okei, siihen on aikaa, mut lapsilla on oikeus haaveilla, miksei tietysti myös vanhemmillakin.
Mun mielestä ihminen esittää/ yrittää ainakin esittää jo liian nuorena liian vanhaa.Ps. Ei se sovi niille :)
Sen muistan kuinka tekee välillä itsekkin mieli päästä leikkimään, mut se on kuulemma vaan liian lapsellista, mut kenelle se kuuluu.

Ihminen kypsyy, mut eikai sen nyt täydy 9-vuotiaana meikata ja ajatella ulkonäköä ja et kenen kanssa se seurustelee, mun mielestä se on väärin. Tai no söpöähän se kun on ala-aste ihastuksia, mut oikeesti ei mikään kiire. No nyt tää on vaa jotain paapoomista ja angstimista, kun oma elämä kenkkuilee.

Mut niin se vain on talven kylmyys tulee(ihanaa olla ilonpilaaja) mut kyl se on ihan kivaa. Joululomal voi viettää aikaa perheen ja ystävien kaa. Musta tuntuu et tää vuos tulee olemaan mulle kaikista vaikein ja helpoin vuosi.
Tää vuosi auttaa mua ymmärtämään itseäni ihmisenä ja et kuinka saan mun tunteet ja ajatukset koottua kasaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti