2/05/2012

Hei! :)

Moi teille kaikille ja hubaa iltapäivänjatkoa!

Mä en oo todellakaan jaksanu tehdä sitä banneria, ku se eka mun niin luovan hieno idea meni vähän neposelleen, et ehkä joku päivä saan sen aikaiseksi. Sit se on mun inspiraation kohokohta!

Mun videopostaus on myös jäänyt haaveeksi, kun en oo kehdannu höpöttää jollekki kameralla, kun koko talo on aina täynnä porukkaa. Ne ei varmaa tykkäis tai ymmärtäis mua ku höpisen yksin peilin ees. :D

Ja mun veli on muuten iha jees! Must tuntuu et sen kaa puhuu paljo enemmä ku se lähti armeijaa, eilenkin se noukki mut ABC:ltä kotiin seukkarin jälkee ja tuli hetkeksi viel istumaan sinne, mikä oli yllättävää sanoisin. Mut tosi kiva kumminkin.

Mä oon nyt täs pari päivää vaa lihonu ku oon vaa syöny ja kuntoilu on tosissaan jäänyt nyt omaan arvoonsa mut se on taas jonkun toisen päivän murhe. Ja oon edellee tätä blogia kirjoittaessani yövaatteissa vaik kello on jo yksi. Mut on sunnuntai who cares? :)

Muuten mun viikko on ollu aika tunteiden heittelyy. Perjantai oli osittain maailman huonoin päivä ja kun koulu loppui olin ihan päänsäryssä ku otti niin aivoon jotkut ihmiset. + mun housuille ja paidalle meni paljon valkoista akryylimaalia, mutta kodin hengettärenä mä onnistuin putsaamaan sen viel! :)


Tulipa tää taas täytee ihmeen turhaa tekstiä. Njuta av livet!

Kiitos viel teist kaikista lukijoista, kommentoikaa edellee, laittakaa boksiin kaikkee mitä haluutte musta tietää. Kaikkea mitä ikin keksittekään. Yritän toteuttaa. Ois kiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti