4/08/2012

Challenge accepted

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Kertoa itsestään 7 faktaa
3. Lahjoittaa tunnustus 15 bloggaajalle


1. No ensiksi kiitosEssi:lle täst haasteesta!
Mielenkiintoista saada tällainen.

Täs näit faktoja:
1. Olen hiusfanaatikko ja pidän ja tykkään laittaa ne kuosiin ja olen muutenkin aika tarkka ulkonäöstäni(ainaki jossain määrin.)
2. Mä joudun armeijaa joskus kohta ja mulla on syksyllä kutsannat (huih!)
3. Oon allerginen hasselpähkinälle ja vihr. omenalle, sekä kissoille ja siitepölylle :l
4. Rakastan kesää ja makoilua asfaltilla, sekä vaan sitä olemista ja hain kesätöihin vain näön vuoksi(en sinänsä haluisi päästä muualle ku riparille) :D
5. Oon aika epätoivoinen kokkikolmonen, kun jos ei olisi äitiä niin en sais varmaa itse mitään aikaseksi ku aina kaikki nippelijutut täytyy soitella ja varmistella.
6.Haluisin muuttaa Lahteen ja keskustaa ja himoitsen päästä sisustamaan omaa kämppää
7. Olen maailman laiskin siivooja ja tavaroiden järkkääjä, sillä jos sille ei löydy paikka alle 3 m säteeltä saattaa tavara jäädä siihen (hyi)

3. Sit muutamia joille haasteen voin antaa


Riikan
Joshan ja Katin
Anskun
Emmin
Lauran
Sinin
Minjan

6 kommenttia:

  1. apua, huomasin että itteeni pätee pari samaa kohtaa :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerro toki, että mitkä niistä! :D Ilolla haluan tietää!

      Poista
    2. ainaki 2, 4 (varsinki toi makoilu asfaltil), 5 ja seiska >:)

      Poista
    3. noniin, mut säkin menossa armeijaan, sounds nice!!! :)

      Poista
    4. eiku hui perkele!! en sitä meinannu..... emmä viel:) kolmosta aattelin :) samat allergiat XD

      Poista
    5. no mietinkin aluksi, mut olin sillee et ei siin sit mtn :D mut joo noi allergiat on iha pyllyst! :D

      Poista