4/01/2012

Morjesta taloon!

Elikkäs tosiaan olen osittain/puoliksi palannut tänne bloggauksen ihmeelliseen maailmaan.
Mulla ois viel huomenna yksi koe tuosta uskonnosta ja sit vois chillata hetken!

Oon vaa jammannu ton wicked-musikaalin biisei ku se oli niin loistoo.

Tosiaan perjantai-lauantai olin synttäreit bailaa yhden vaihto-oppilaan synttäreil. Koko yö oli aika railakas ja enkkua pääs puhumaan oikee olan takii kaikkien rotareitten kaa. Oli mukavaa ja yksi ulkomaalainen sano, ettei suomalaiset ei oo ees ujoja. (Elikkäs stereotypia voidaan kumota) Ja sit tosiaan olin viiden aikaa aamusta nukkumassa, joten kuuden tunnin yöunilla lauantai päivä seikkailtiin.

Lauantain oli toisen kaverin pienimuotoiset synttärit päiväl niin siellä sitten vietettiin päivää ja illaksi sain pyörittyä viel seukkarille. Oli aika bueno viikonloppu. Viel pari kertaa pitäs kertaa uskontoa.

Mut joo, ei kai täs muuta.





Tsiigatkaa ainakin toi viimenen, oli aika eeppinen musikaali.

Aijoo ja Tampereelle on tulos Moulin Rouge-musikaalikin ja äiti puhu vähän siihen sävyyn et ehk mennää katselee se.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti