6/19/2012

Under the charm

Nyt on taas kesäloman uusi viikko vierähtänyt käyntiin.
Ajatukset ovat harhailleet ja tiedottomuus iskenyt itseeni. Hammasta kolottaa ja pelottaa jos siinä on sitten reikä ja joudun odottaa sit hammaslääkäriä ikuisuuden. :I

Mut sellasesta huolesta pois.
Kuntoilu jäi, koska löysin paremman harrastuksen syömisestä ja tietokoneen tuijottamisesta.

Oon niin lumoutunu charmedista(siskoni on noita, köhköh). Mä katsoin sitä pikkukakarana ja se oli niin siisti jo sillon. Mä oon niin uppoutunu katsoo sitä nää 2 päivää et päivät ja yöt on mennyt hujahtaen ohitseni. Youtube on kaveri kun ne sieltä löysin.

Nyt oon vähän pohtinu et toisaalta ois kiva löytää kesäheila, tai heila. :P Lol, mut ois kiva olla jonkun kaa kesän pikkutunteina ja olla vaan. Mut koska oon tunteeton frigidi(=seksuaalisesti kylmä nainen) niin en jaksa vaivata päätäni tuollaisilla asioilla, sillä onhan mulla ystäviä.
Mut mistähän se johtuu että kesällä, kun on lämmin niin kaipaakaan jotain uutta ihmisläheisyyttä elämäänsä.
Oikeastaan luin sen osittain johtuvan siitä kun ihmiset ovat vähissä vaatteissa ja aurinko saa ihmiset hehkumaan ja niin sanotusti olemaan "lämpimämpiä". Ehkä niin.

Mut koska kello vaihtaa taas pian vuorokautta ja katson kuinka muutamat tunnit vierähtävät tän ruudun ääressä niin joudun kai painumaan unille, sillä huomenna käyn Lahdessa ja sitten iltapäivällä vielä leiripalaveriin.


2 kommenttia:

  1. Mukavan näköinen blogi siulla:) kiva löytää Pojan pitämä blogi :))

    http://lish-midnightlove.blogspot.fi/

    VastaaPoista