7/05/2012

Haaste vastaanotettu

http://dream-and-enjoy.blogspot.fi/

Hanna haastoi minut tämmöiseen.:)




1. Mikä on suurin unelmasi?

Mun suurin unelma on löytää itseni, sekä saada sellainen seurustelukumppani, jonka kaa voin elää täyttä elämää.

2. Mitä asioita kaipaat menneisyydestäsi?

Kaipaan monesti lapsuutta ja niitä kavereita joihin yhteydet on katkennu vuosien varrella. Jotenkin sellaset asiat aina pistää ajattelee.

3. Neljä suosikki vaatettasi?


No toi liivi on mun yks suosikki, sekä ne muutamat kengät ja paidat mitä mun vaatetusbloggaus sisältää.

4. Mikä on unelmaharrastuksesi?

Tanssi on mun harrastus ja sitä en vois vaihtaa mistään hinnasta. Se on jotenkin niin vapauttavaa ja ihanaa. 

5. Hauskin muisto tältä vuodelta?

Päällisin puolin varmaan tää ripari jossa nyt olin isostelee, se oli jotain niin uniikkia.

6. Maa, jonne olet aina halunnut matkustaa?

Mauritius, olin siel kerran lomalla ja se on sellain paikka jonne mun sydämest jäi osa.

7. Ketä ihailet?

Ihailen Lady Gagaa, koska hän on ottanut tämän kiusaaminen on väärin asian vahvasti esille. 

8. 10 vuoden päästä olen..

Luultavasti työllistynyt ja toivottavasti unelma-alallani.

9. Kuva kun olit pieni



10. Asia, johon olet riippuvainen

Oon riippuvainen vähän jostain pienistä asioista, niinko ruuasta :D

11.   Kuva jostain, joka on sinulle äärettömän tärkeää



Ois mulla ollu monta muutakin kuvaa tärkeistä ihmisistä, mut siis tää kuva viestii et kaikki mun ystävät on mulle todella tärkeitä.






Mut pahoittelen, että ei löydy jaksamista haastaa nyt muita :l

2 kommenttia: