8/02/2012

Haastetta pukkaa


Haaste
HAASTEEN SÄÄNNÖT; 



1. Kiitä bloggaajaa jolta sait haasteen; Kiitos Liisa :)

2. Keksi itsestäsi/elämästäsi kuvien kera 20 faktaa

3. Haasta 8 bloggaajaa ja kerro heille haasteesta! 
__

1. Rakastan valokuvaamista, voisin harrastaa valokuvausta päivästä toiseen ja tahtoisin kovasti
itselleni myös järjestelmäkameran :)



2. Rakastan pukeutua siististi ja rakastan pukeutua aina hienosti ja olen vaateressaaja välillä :)

3. Musiikki on elämäni, se ja tanssi saavat minut elämään päivästä toiseen.

4. Ystävät ovat minulle kaikki kaikessa, enkä voisi elää ilman heitä.
5. Ruoka on tärkeää ja voin myöntää rakastavani syömistä todella paljon.
6. Joulu on vuodenaikana todella tärkeä mm. synttäreiden takia, mutta sen lisäksi uusi vuosi on hienoa aikaa valvoa yön rakettien alla

7. Olen aina rahapulassa, eikä mulla ole töitä joista sellasta saisi. Olen myös aika laiska hakemaan sellaista.

8. Rakastan huvipuistoja ja kaikkia laitteita, se on parasta! Tänä kesänä en ole vielä tosin kerennyt käymään huvipuistossa.
9. Rakastan mökkeilyä, siellä on jotenkin niin levollista ja rauhallista et siel tulee hyvä mieli. :)
10. Olen hirveän laiska, eikä mulla ole 20 faktaa, mutta jätän tämän 10:neen sitten:) sori vaa

Haastan: Riikan, Minjan, Emmin, Sinin, Marin, Pilvin ja kaikki muut halukkaat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti