8/02/2012

Hyvääpahaakivaatylsää

Olen ollut tänään vähän kipeä, kurkkuun on sattunut, väsyttää, tuntuu et ois kohta kuumetta.

Parasta oli auttaa mummoa tänään kun hän on kipeä niin käydä kaupassa hänen kanssaan ja viettää heti hänen seurassaan, sillä mummo on mulle tosi tärkeä ihminen.

Mummo on mun viimeinen elossa oleva isovanhempi. Hän on sellain henkilö, joka kuuntelee ja on aina kiinnostunut + positiivinen monen asian suhteen. Sellain elämänilo ja nuorekkuus mikä meidän mummos viel on niin on ihailtavaa.

Tahdon vaan sanoa kaikille, että olkaa isovanhempienne lähellä ja nauttikaa niist hetkist joit saatte viettää niiden kaa, koska elämä ei ole ikuista.

2 kommenttia:

  1. Mulla on ollut vaan yksi isovanhempi mun elinaikana, sekin asui 700km päässä ja kuoli kun olin 9v :( Mut Lahdessa asuu onneksi isotäti, joka on ollut aina varamummu, ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii, sitä pitää arvostaa niitä kaikkia sukulaisia, jotka on lähellä viel:)

      Poista