7/04/2014

Hymy on painoarvolla tässä kuussa

Se alkoi taas, uusi kuukausi, uusi kuukausi uudesta ajasta. Uudesta vuodesta. 2014 kulkee, minä sen mukana. Pohtien mikä on oikein ja väärin. Pohtien kuka mun elämässä on tärkein ja kuka siinä tahtoo elää. Oppia kuinka kirjoittaa kauniisti, kuinka koskettaa monia ihmisiä.

Ehkä tää kuukaus on mun tavoitteiden kuukausi, ehkä yritän alkaa toteuttaa unelmia. Alkaa tavoitella niitä päähänpistoksia ja tehdä todellakin kaikkea mitä mun on pitänytkin.

Juttelin tänään entisen kuvaamataidon opettajani kanssa kun häneen kaupassa törmäsin, mieleeni palaten sanat "unelmiaan tulee tavoitella. Myös hulluja päähänpistoja"

Kuukausi alkanut hymyillen. Tavannut uusia ihmisiä, sekä upean ihmisen menneisyydestä. Arvostukseni kohosi häntä kohtaan paljon. En olisi koskaan uskonut kuinka paljon hän minusta olisi ymmärtänyt jo niin nuorena. Ymmärrys kohosi. Hymy. Siitä tuli osa minua. Ymmärsin kuinka minun ympärilleni on laskettu kädet suojaksi. Kuinka minua ei koskaan ole hyljätty.

Nyt odotan vain ensi viikkoa. Jatkan ihmisiin tutustumista. Opin olemaan yhtä hymyni kanssa. Opin olemaan niinkuin ennen.

Opin ettei elämä ole menneisyyteen punottu vaan tähtään tulevaan ja kirjon itselleni uuden elämän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti