7/29/2014

Time for life

Nyt voin puhua muutosten tuulista, vaihtuvista ajatuksista ja uusista maailmoista.

On tullut aika tuulettua, ihmisenä ja samalla tuulettaa oma elämä.

Täs mutaman viikon sisällä mun elämä tulee muuttuu paljon.

Oon joutunut tekee paljon valintoja, ratkaisuja ja pohdintoja, millä edesautan omaa elämääni. Se on pelottanut ja ahdistanut. Ajanut mut ajatusten kaa tosi pitkälle pohdinnan pyörteeseen. Oon miettiny mikä ois parasta. Mikä ois oikein. Samalla miettinyt et mitä mä tahdon elämältä juuri nyt.

Silloin se tajusi. Mä tahdon vuoden turvaa taas, tahdon elää elämääni. Tahdon oppia itsestäni niin paljon lisää. Tahdon tarjota maailmalle vahvan minäkuvan. Tahdon rakentua. Niin paljon tahtomista yhteen vuoteen. Mutta mä tiedän, että tästä vuodesta mä tuun saamaan enemmän kuin pitkään aikaan irti. Mä tuun kasvamaan itsenäisenä ihmisenä. Tuun kasvamaan aikuisemmaksi.

Tuun nauttii ja oppii et miksi maailma menee niinkuin se menee. Tuun tajuamaan, ettei elämä oo niin yksioikoista ja asioiden eteen on nähtävä vaivaa. On opittava ymmärtämään elämän haasteita.

Miksi luovuttaisin silloin kun on vaikeaa, miksi ahdistuisin niistä pimeistä paholaisista jotka ahdistelevat ajalla, vaikka minulla ei ole kiire. Miksi pakenisin itseäni kun tiedän kohtaamisen olevan paras ratkaiseminen. Niin monta kysymystä. Mutta tällä kertaa mä tiedän.

En oo tullu luovuttamaan vaan oppimaan



6 kommenttia:

  1. Eli ootko tehny päätöksen?? :D

    VastaaPoista
  2. wat wat minkä pääätöksen?? :D

    VastaaPoista
  3. Äääää, sul on nii upee kirjotustyyli! Kerta toisensa jälkee toine toistaan parempia sanoja ja lauseita, oon nii kateellinen :D Pitäisköhän sitä ittekin palata blogimaailmaan ku ois kiinnostusta ;)

    VastaaPoista