2/14/2018

Rakas blogi

On todella pitkä aika kun viimeksi olen kirjoittanut, edes pohtinut kirjoittavani. On aika puhua:

Rakas blogi, eikö niin kuulu päiväkirjan omaisesti teksti aloittaa, olet palvellut minua hyvin tähän asti.

Mun matka on ollut tänä vuonna kivinen, voimavaroja vievä.

Työ on vienyt mua enemmän ja enemmän arjesta pois.

Silti arkeen on astunut ihmisiä, ihminen.
Rakas blogi, mä en ole täydellinen. Sinä jos joku sen tiedät.

Mä yritän olla jotain parempaa, tuntuu kuitenkin että ryven enemmän ja enemmän jossain suossa.
Mä olen monesti tehnyt virheen. Mä toivon, että hän tajuaa myös sen. Hän olisi suopea.

Tää taival on kahdelle ei yhdelle.

Rakas blogi, jotenkin alkaa tuntua et mun pää on niin tyhjä sanoista. Että tää kirjoittaminenkin ahdistaa.

Rakas blogi, lopetan kirjoittamisen tähän. Lupaan olla parempi ihminen. Lupaan olla sulle myös uskollisempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti