11/04/2012

?

Kenelle loppujen lopuksi mä valehtelen?
Valehtelulla en tarkoita sitä et sanoin etten syöny viimeistä lakua pussin pohjalta, vaikka oikeasti se olin minä. Valehtelulla en tarkoita sitä, että sanon et huoneessa ei ole mitään pelottavaa vaik kaverini odottaa siel et säikäyttää seuraavan sisään tulevan puolikuoliaaksi.

Valehtelulla tarkoitan itseni ja oman identiteetin pettämistä ja petkuttamista.
Uskottelen itselleni toista, sitten jaan sen myös muille.

Valehtelen sanoilla, jotka eivät kumpua sydämestäni vaan ne kumpuavat järjestäni.
Ne ovat sanoja joilla ei ole oikeasti mitään virkaa minun oikean todellisuuteni kanssa..

Olen vain sulkenut todellisen minän valeminän taakse.

Siksi valehtelen itselleni ja toivoisin, että joku päivä uskaltaisin olla kerran edes täysin rehellinen itseni kanssa.
Just guess who?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti