11/13/2012

Sometimes I'm losing my control

On taas kulunut viikkoja, viikkoja täs oravanpyöräs johon oon itteni tiputtanut.

On tapahtunut paljon hyvää, paljon todella hyvää.
Oon nähny valoa, oon nähnyt hymyn, oon onnellinen.

Samaan aikaan mä oon huurtuneen peilin takana.
On ollut vaikeaa nähdä itseään kokonaisena, on ollut vaikea tulkita itsestään mitään sen suuremmin. Koska kaikki teot ovat olleet täynnä sekä myötä-, että vastamäkivaikutteisia. Se et kui paljon hyvää voi tapahtua jostain teostani, mikä vois auttaa mua. Niin samalla siinä tapahtuu paljon pahaa, kaikkea mitä en tahtois et tapahtuis.

Oon koulun kaa nyt kohdannut nurkkauksen, nurkkauksen johon mut on ahdistettu. Mä kasaan itselleni vaan taakkaa, kasaan siitä mahdollisimman raskasta. Mä en vaa pysty sit hoitaa niitä.

Jotenkin on aina välil vaikeaa olla nuori, koska oletetaan liikaa, vaaditaan liikaa, eikä keho enää jaksa.
Nimimerkillä äikän tunnilla nukkunut..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti