11/06/2012

Just me and my curiosity

Hei tääs oon mä taas. Ja mitä mulle on tapahtunut.

Mä oon käyny täs taistelua sisäisen itseni kaa, mä oon oppinut itsestäni paljon. Ja mä oon tavannut paljon ihmisiä. Mä oon oppinut paljon, mä oon sisäistänyt paljon, mä oon menettänyt paljon.

Mut tällä kertaa en sano menettämisen olevan huono, enkä ehkä viittaisikaan tällä nyt menettämiseen vaan ehkä kumittamiseen ja uudelleenkirjoittamiseen.

Sillä mulla on uusi elämä alkamassa, sen lisäks et nyt oon vakaval pohjal kuntoilun suhteen ja et mul on herkkulakko, niin mulla on myös mun identiteetin kaa alkanut uus elämä.

Mä oon oppinut jotenkin itsestäni nyt kuukaudes paljo enemmän ku mitä mun henkisen kypsymisen kaa on tapahtunut varmaa 17 vuodessa. :D

Mua tietty ahistaa moni asia, joista yksi suurimmista tekijöistä on edelleen koulu. Sekä tuhannet kysymykset elämästä. Mut jotenkin ei tarvi olla elämässä yksin ku niin moni on mun lähellä, sekä uudet et vanhat.

Ja toisaalta on päässy samal rakentamaan vanhoihin ystävyyssuhteisiin aivan uuden pohjan.
Jotenkin tuntuu, että mun elämä tulee olemaan tän kaike jälkee paljon parempi.

3 kommenttia:

  1. valitsin sut yhdeksi neljästä tommosee liebster blogi juttuuu :) jos kiinnostaa lue mun postaus http://blogbywonderboy.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  2. Kirjotat aina nii kauniisti et jättää sanattomaks, ihana! ♥

    VastaaPoista