12/12/2012

You just have to study

Mun piti nyt valottaa mun elämää vähän ja sanon et oon seisomassa elämäni vaiheita nyt ongelmien keskellä.

Tai teen siitä jo nyt mulle ongelman, mutta se on hirveän lähellä jo koko ajatus!

Elikkä opiskelupaikka, opiskelukaupunki, opiskeluopiskelu.

Kävin tänää juttelee ja edelleen tuo sosionomin homma kiinnostaa, mutta koska kirkollisen puolen siihen myös haluan nii päädyttiin opon kanssa, että sit kantsis mennä Sosionomi - Kirkollinen lapsi- ja nuorisotyö. Voin sit toimia sekä tuolla valtion ja kirkon puolella.

Mut siihen asti mun ymmärrysaste riittääki, mutta nyt.. Tuhannet tunnit selailtuani verkkoa, vuokra-ovi, vuokrakoti.. Kaikki ovat niin pirun kalliita pk-seudun lähipiirissä, Helsingissä ja Espoossa. Et ahdistaa. En voi asua paikassa jossa minulla on hädin tuskin varaa hengittää ilman et täytyy laittaa kolikko lippaaseen.

Toinen vaihtoehtoni on paikkakunnalla, joka ei sano minulle mitään ja se menee lähelle keski-Suomea.. Siellä minun olisi varaa yksin asua, mutta onko se liian pieni ja kaukana kaikesta, pyörii ajatukset.

Ehkä mä selvitän, selvitän, selvitän. Ja joku päivä mun ajatuksiin ja kysymyksiin tulee selkeitä vastauksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti