6/18/2013

We can walk walk walk walk..

Sä kävelet kanssani yössä, jossa muut eivät.
Sä kuuntelet ne kyyneleet, joita muut eivät näe.
Joita muut eivät pyyhi.

Sä näet ja kuulet mun pelot,
sä vaihdat sanoja yön vikoinakin tunteina.
Se saa mut tuntee olon tärkeäksi.
Yö pimenee, mun tunnit tuntuu hupenevan tiimalasissa.
Samalla mä yritän antaa kaikkeni.
Et säkin tuntisit olos hyväksi. Et sä olisit ainutlaatuinen
Sä tiedät ettei minua kiinnosta sinun paheesi,
ne ovat osa sua.

Mullakin on paheeni,

mullakin on nurja puoleni.
Yksi päivä sä vaihdat askeleet, yksin kaksin kolmin kuljet.
Tärkeäksi ystäväksi, sä oot upea.
Mä oon vahvempi,
mä en oo enää niin tekopyhä yö.

Koska mulla on ystävä, ystävä jolle oon tärkeä.
Maa on kaunis.
Mä tiedän joka hetki sen,
oon jakanut sen askeleet sunkin kaa.
Oon saanut niin paljon elämässä enemmän,
niin paljon tavoiteltua enemmän.

Tammikuu muutti mun elämää. Se pelasti mut
I took a sip of my glass of life
And You say ooh la la

2 kommenttia: