10/10/2012

tavarapaljous

Hei tässä paranemaan päin oleva ihminen, joka taisteli itsensä eroon kuumeesta ja päänsärystä

Kohta on vuorossa tämäkin, kuviksen reissu!
 Mitä kaikkea tärkeää löytyy hyllystäni mm.:
Oon saanu 2 näitä jo lahjaksi, rakastan ruuanlaittoa siinä määrin, että aina kun innostun tekee jotain niin se on kyl sit niin huippua!

Siskoni toi tämän Italiasta kun oli reissussa, aikas kiva!:)

Kaverini toi tämän Lapin suunnalta kun pyysin, oikein kiva koriste hyllyssäni! :)

Ystäväni rakas antoi tämän syntymäpäivälahjaksi, oli aika humoristinen hetki! :)

Mummoni osti minulle öljyvärit, se aina jaksaa kannustaa mua tekee taidetta, koska se itsekin aina taiteilee. Pitäis taas joku päivä kaivaa kaikki tavarat esille ja oikeesti tehdä jotain.

Äitini osti minulle tämän, sitten kun joskus muutan niin voin sitten paistella itselleni ruokaa. 

Sama rakas ystäväni, joka osti minulle tuon hamsterijutskulin(oliko se zhuzhupetsi) niin osti myös mulle tämän kirjan. Se oli päivän piristys, koska sen tarkoitus oli piristää myös minua ja onnistuikin :D

Mummoni antoi myös lahjaksi mulle tälläisen kristallikulhon, jossa voin sit tulevaisuudes tarjoilla kaikille vieraille kaikkee hyvää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti