10/15/2012

You gotta get up and try, and try, and try..

Must jotenkin tuntuu ettei ahdistuksella oo loppua.

Koulua, koulua, koulua, leirisuunnittelua, suunnittelua, musiikkia, unta.
copyright. Antti

Mihin uni yleensäkin katoaa?

Musta tuntuu et mun uni ulottuu nyt siihen seitsemään tuntiin, mikä ei tosiaan riitä koulua käyvälle nuorelle, jolla on selvästikin helppo kyky altistua tauteihin.
Joten miks mä en osaa mennä nukkumaa..
Ehkä kysymys ei oo siinä etten osais, vaan se etten halua.
copyright. Antti

Se ajatus kun sä menet nukkuman, sä meet nukkumaan yksin. Sä et herää kenenkään viereltä, sä vaa heräät.
Sä heräät, lyöt herätyksen pois päältä(tai torkulle), sä kapuat ylös ja käyt suihkus, sä romahat tuolille ja jumaat elämääs. Sä pakkaat ja lähdet kouluun? Sitäkö mä tilasin mun elämältä.

Mä tahtoisin tän kaiken saman, mutta.. Tahtoisin et mä herään jonkun kaa, mä herään jonkun toisen herätykseen, mä ootan ku toinen nousee ylös ja jään nukkumaan, mä istun sen toisen kaa ja jumaan elämään, mä lähden sen toisen kaa kotoa.

Miksei elämää saa itse täysin käsikirjoittaa?



1 kommentti:

  1. nuorena se on vielä tuota... vielä joskus tulee kuitenkin se aika, että herää toisen viereltä.

    Ja munkin unet on nykyään jotain 7 tuntia. Joskus 6. Viikonloppuisinkin herään 7 tunnin unen jälkeen. En tykkää.

    VastaaPoista