4/09/2013

Just trust

Ihmiset luovat helposti luottamuksen toisiin, he kertovat itsestään paljon. Luottaen siihen, etteivät asiat leviä. Luottavat koko sydämestään johonkin mikä voi olla hetkessä menetettyä. Kaikki sanat mitä sinulle kerrotaan viestii luottamuksesta. Voisit käyttää sanoja tätä vastaan, mutta et tee sitä. Koska luottamus merkitsee aitoa välittämistä

Kun henkilö katsoo sinua, hymyilee, pitää lähellä ja on. On niin, että osoittaa olevansa luontevasti seurassasi, se tuntuu hyvältä. Se saa sinut tuntemaan olosi tärkeäksi. Se viestii luottamuksesta. Se on aitoa ihmissuhdetta.

Sillä oikeasti, mitä ihminen tekisi elämässään jos hän ei pystyisi luottamaan. Ei hän pärjäisi. Jossain asioissa on vain pakko luottaa. On vain pakko tehdä salaisuuksista jalokiviä, mitä pystyy hipusittain antaa jollekkin toiselle. Aivankuin se olisi pankki, johon luotat tälläkin hetkellä. Luotat siellä oleviin rahoihin. Luota siihen mitä annat toiselle.

Mutta mihin minäkään menisin ilman luottamusta? En mihinkään. Minä olen jakanut salaisuuksiani, minä olen varjellut niitä. Minä luotan. Luotan ihmisiin. Joskus ehkä liikaakin. Mutta hei, se on vain elämä, ei se voi ikuisesti satuttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti