5/24/2013

Cause my heart bleeds when I'm alone

On niin yksinäistä.. Niin kylmä olo.

On niin ikävä, niin suunnaton ikävä.

Mä puhallan kynttilät sammuksii ja mietin vaa kaikkia muistoja.

Mulla on stressi päällä; tanssiesitykset, autokoulu ja lakkiaiset.

Toisaalta mä oon onnellinen, kun mulla on joku aina välillä täs vierellä.

Välillä yksin ollessa mä mietin kyl sitä kuinka kaipaa toisen läheisyyttä, mutta välillä mä rohkaisen mieleni sillä ajatuksella et se toinen on aina lähellä vaikka kuin kaukana se olisi.

Mut välillä on niin suunnaton ikävä.. Oikeastaan aina, aina kun hän ei oo täällä.

Mut hei, ihminen on luotu olee vahva, tekemään kaikkensa muiden takia, auttamaan muita. Jos mä päätän olevani vahva. Ehkä muut uskoo sen?

Ehkä mä itsekin uskon sen?

2 kommenttia:

  1. Vahvuutta on myös myöntää, ettei aina tarvitse yksin olla vahva. Voimia!

    VastaaPoista