5/04/2013

Käpyeläimiä ja perhesuhdesotkuja

Tässä on Pekka, sekä Pekan mangusti
Tässä on Liisa, Pekan sukupuolenvaihdoksen lopputulos. 

Eräänä kauniina päivänä Liisa osti koiran itselleen, mangusti sai lähteä. Mangustin nähtiin ajelehtivan kohti järveä. Katsellaan mitä eläinsuojelijat tähän sanonevat joku päivä.
Liisa sai lapsen(päivänvarjon alla majaileva ruokalappuinen lapsi), isäksi oletettiin olevan Pekka, Liisan mies, joka kuoli Vietnamin sodassa, joka oli oikeasti sittenkin Liisa, joka on nyt siis yksinhuoltajaäiti ja lapsen isä, sekä äiti. 

Liisa ajatteli, ettei perhe ollut vielä täydellinen. Hän tahtoi laajentaa ja avartaa maailmansa ja perustaa samalla lintufarmin. Perhekatrettiin liittyi tämän takia myös emulintu ja hänen poikasensa. Näin Liisan unelmaperhe oli valmis.

Aikaansaannoksen toteutuksena ja tarinointina tapahtui minä ja siskoni. Oikeasti tarina oli paljon luovempi, mutta sen ymmärtämiseen tarvitaan niin lapsellinen mieli, ku mä oon paatunut siis itte jo 3v. tasolle. Oikeesti on kiva vaa olla välil.

Mä oon Peter Pan.

4 kommenttia:

  1. Hupaisia käpyjä! (: Mietin vaan viittaatko otsikon parisuhdesotkuilla omaan parisuhteeseesi vai käpyjen parisuhteeseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, perhesuhdehan siinä lukee, kyseessä on siltikin vain käpyjen perhe-elosta. Toivottavasti et liikaa huolestunut vielä!

      Poista
  2. siis kamala mäkin luin että parisuhdesotkuja! :D mutta hyvä että ei ollutkaan niitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, hyvä et näin kävi kummiski asioiden suhteen ! :)

      Poista