5/25/2013

Oon ylpeä oikeesti itestäni

On tullut aikoja joina mä mietin mihin mä meen

Hymyjä ku mietin et teen oikein

Epävarmuutta ku en oo aina ihan varma mihin mä meen

Usko kaikkeen kauniiseen

Varma et tää maailma on mua varten myös, kaikki mitä se tarjoaa mulle on upeaa

vaik välillä mä peitän puolet itsestäni pimeään ja pakenen

Silti kaikissa heijastuksissa oon ylpeä siit et oon just mä

Ja et mulla on ihania ystäviä

Ja et osaan fiilistellä elämästä just sellaisena kun se on

Koska must on ylpeä yksi tosi tärkeä ihminen, miksen mäkin ois ylpeä itsestäni?

Luultavasti muutkin on, koska pitää olla ylpeä siitä mitä on. Silloin voi olla ylpeä muistakin.



Kuvat Copyright Antti

2 kommenttia:

  1. Tätä oli mukava lukea :) Elämäkin tuntuu varmasti paremmalta ja helpommalta kun on ylpeä itsestään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos oli mukava fiilis lukiessa! :) Mulla kans on!

      Poista