10/19/2010

Arkielämää PART 2

Ps. Antin arjen maailma.

No se menee siihen et herään aamulla/ välillä "herään"
noh, jammailuun menee aamu

Suihku, aamiainen, lastenohjelmat(en voi vastustaa, armoa), viimehetken panic!
Sit taas kouluun, ikiaikainen noidankehäni.
Deja Vu.. Mä koen sen aamuisin, kun hyppään pyörän selkääni, aina samassa kohdassa se postinjakelija on, aina samoilla postilaatikoilla, aina samaan aikaa katson puhelinta ja totean kuinka olen taas hyvissä ajoissa matkalla kouluun.
Sit joka aamu ne samat ihmiset noin suunnillee saapuu koulun pihalle, pyörääni en jätä koskaan samaan paikkaan, jotta se ei kaikki olisi niin samanlaista.
Noin suunnilleen samoihin kohtiin jätän takkini koulun naulakoissa, noin yleisesti ellei ne ole varattu.

Aamut menee niin samankaltasesti, et tuntuu et se on uni, niin päättymätön, pian joku vaan herättää mut. Sit meni vasta yksi yö..  Yksi pitkä yö.



Mä tahtoisin paikanvaihdon, nää ianikuiset tapetit, aina samat, aina tää sama huone. Tää blogikin täyttyy mun valituksesta, samaa kaavaa se seuraa jollain tasolla.
Mut kun katson ulos, ne on ne ianikuiset risteykset, ianikuiset kovikset(pikkukakarat) jotka esittää olevansa jotain niin suurta. Ne samat puut huojuu tuules, mut toisaalta tää on mun koti. Tää on rauhallinen.

Viikosta tulee yleensä samanlainen, ahkerasti seurakunnalla käyden, mut tähän viikkoon sisältyy poikkeus,
on tuhlausviikonloppu. Ensiksikin menen siis nuortenleirille ja tuo on se teema, saanee jättää kysymysmerkille mitä tulossa on?



Mut jokseenkin mul on tyhjä olo, mä en jaksais tehdä koulun eteen ku lomakin tulloo, mä tahtoisin vaa kokea nyt jotain extemporee ja jännää. HALUISIN SOSIOLISOITUA! mut kun mä en enää saa paljoa sanaharkkaa pitemmälle vietyä keskustelua aikaiseks. Mut siinähän mä oon hyvä.

Ehkä voisin infota syyslomasta sitten lähempänä sen ajankohtaisuutta. Esim. 3 aamua enää !

4 kommenttia: