10/18/2010

Arkielämää!

Avaan vähän tapahtumia,
no ei niit paljoa ole mut sellasta tavanomaista taaplausta.
Mun lukio on alkanut aika vahdikkaasti, ei siis hyvällä tasolla ja tulokset on jäänyt heikoille, mut mä en aio lannistua.
Sillä tulossa on syysloma, odotettu hetkeni.
Sillo odottaa nuortenleiri :)
ja sit viel lastenleirikin! Pääsee isostelemaan niille.!


Mä niin olen odottanut lomaa.

Ja niin, no mä oon leiponut, ps. onnistuin dallaspullissa! <:)

Ja niin mitäs muuta, ainiin odotan talvea, en siis sen kylmyyden vuoksi,
vaan sen et on synttärit ja joulu jne.
Ps. Vihaan koululiikuntaa, en oo koskaa ollu hyvä pallolajeis (eniten vihaan sähläystä ja jääkiekkoa) mut niit pitää harrastaa ja ku en oo atleettinen ni sit oon vaa säälittävä ja yritän sählätä jotain.
On silti ihan hyvä et on koululiikunta, ei me jaksettais opiskella 26/7. Arkeen jotain eloa.

En odota siis myöskää talvilajeja. Ps. En hirveästi pidä pakkoruotsista, enkä tykkää tosta kirkkoeroamisjutusta

MUT RANSKA ON IHANAA. Koska sanakoe pian ni aloin jo lukea. Ja sen voi aloittaa tyhjältä pöydältä niin yay!

Tässä tämä  elämä sit vierähtikin.

ps. Haluan pariisiin lomalle koska se ois aika kiva paikka!

2 kommenttia:

  1. oi, mä oon aina halunnu niiin käydä pariisissa.

    VastaaPoista
  2. mä olen käynyt pikapyrähdyksessä lentokonetta vaihtaes.

    VastaaPoista