10/30/2010

Härnäät minua mieli

kahvikupista nousee lämmin tunne,


sellainen turvallinen ja kotoisa,
sen ääreen hetkeksi pystyn pysähtymään
ja ajattelemaan.












sen jälkeen katseeni siintää taas ympärille,
ajatusten harhaillen ja käsien siirtyen puhelimelle

yliällöön hömpötykseen siirtyy ajatukset,
mut samal mun ympäristö muuttuu

kuinka paljon tunnissa voi tapahtua
kuinka paljon mahtuu minuuttiin..
Vastaan puolestasi..

PALJON




Vaikka mun mielen sivuajatuksiin jää tuo,
mun katse siintyy silti lähimpiin

ne on se syy,
minkä takia mä jaksan
vaik mun sydämen rippeet
valuu viemäristä hetkittäin
ja mun laastarit haavoista
tipahtelevat kyynelten mukana.











silti mä tahdon karttaa ajatusta, josta koituu monesti harmia


sillä se on askel,
josta tahdon olla varma

enkä astua sillalle,
joka pettää toisella askelmalla.

2 kommenttia: