10/26/2010

Syyskriisi.

Yö lähestyy taas, taas yksi päivä, yksi tuhlattu päivä..

Turhamaisen tylsää päivää seuraava tekemätön väsyttävän harmaa päivä, hei mut saan huomen vaatteita. Kyllä saan vaatteita. Ja ootan huomiselta täyttä rauhaa, mietiskelyä, hiljaisuutta.
Tehkää mitä tahdotte, älkää soitelko, mutta soittakaa. Sillä sisimmissäni tahdon tasapainoitettua iltamaa, sosiaalista hiljaista kuiskintaa, jossa voin olla tyytyväinen.


Mä en tahdo rakastua, mut mä tahdon rakastua. Mä en tahdo ihastua ja samalla ihastua. Mielleyhtymänä sekaisa. Tahdon, en tahdo.

Mä tahdon tehdä tästä lomasta, sen ansaitun, et voin astua sit taas kouluun, ilman pahaa mieltä 
ilman tuskaa..

Tee mitä tahdot, minä vastaan puheluihisi, viesteihisi, visiitteihin. Minä odotan sinua X ovella. 

Nyt jos vielä kerrotte kuka se X oikein on..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti