2/26/2013

Försvunnit

Mihin määä oon kadonnut, sori vain!

Oon nyt vähän jobailee elikkä workailee elikkä työskentelee ja työskentelen edelleen.

Eilen ja toissapäivänä tosin hieman omaalomaa ja risteilyllä pari yötä olin :) kuvia siitä, jahka joskus kotiin pääsen.

Mulla on vaihtelevat tunnetilat:

Väsynyt, ahdistunut, rakastunut, onnellinen, surullinen, niin älyttömän sekava.

Mut jotain hyvää näen tässä tunnemyrskyssä, mä tiedän sillä tavoin eläväni.
Elämässä tapahtuu loppujen lopuksi niin paljon hyvää

on nimittäin:

Onnenkyyneliä,
rakkaita,
rakkautta,
läheisiä,
ruokaa(:))
suoja
turvapaikka
koti
sydän
terveys
hyvinvointi

Oikeestaan, jos elämässä ei ois niit alamäkiä, niin kuka jaksais nähä vaivaa tallustaa vaan ylämäkee. Kaikki ois liian simppeliä. Minkää etee ei nähtäis enää vaivaa.

Ootte jokainen tärkeä lukija, kiitän teistä. Oikeasti, mite muuten mun blogi eläis jos mua ei kukaan lukis. No voisin kirjotella tätä tietty itselleni, mutta on sitä elämää muillekkin kiva jakaa.

Nauttikaa, rakastukaa, olkaa, iloitkaa.

Sillä kaiken tämän elämän keskellä.

Rakkaus ja läheiset pitää elossa.

- Pusuin ja halein Antti kuittaa!

2 kommenttia: