2/22/2013

Rajapyykki

Jännittäviä aikoja eletään lukijat rakkahat! 500 blogiteksti on tämä.

Ei mitenkään se tulee poikkeamaan muista blogiteksteistä, se tulee olemaan yhtä mielenkiintoinen(mielenkiinnoton) kuin ne muutkin bloggaukset. Vain minun ajatuksia täynnä, vain minun elämää. Minäminäminä.. Ihme narsistinen blogi tämäkin on.

Tosiaan, blogini on elänyt mun surut, ilot, erot, rakastumiset, ihastumiset, mun identiteetin.

Tää blogi on jotenki auttanu mua jäsentelemään mua ja koko mun kokonaisuutta, faktahan on se et tää blogi on osa sitä kokonaisuutta missä mä elän.

Saa nähdä, vaihtuuko blogini nyt jossain vaiheessa virallisesti toiseen blogiosoitteeseen, syynä on blogin nimi ja osoite, mihin en panostanut silloin kun rupesin blogiani kirjoittamaan. Tahtoisin vihdoin täydentää tän blogikokonaisuuden ja saada sen juuri sellaiseksi kuin mitä mä oon. Mut pidetään tää blogi vielä hetki pystyssä ja tehdään hidas muuttoprosessi ehkä tässä lähiakoina, jos siis joku sinne enää siinä vaiheessa siirtyy lukijaksi.

Toivotaan näin. Tai sitten kadun muutosta ja palaan niinkuin tähänkin asti aina takaisin tähän vanhaan blogiini. Ehkä juuri se linkki, että tämä on juuri minun ensimmäinen ihkaeka blogi niin kiskoo takasin kerta toisen jälkeen.

Mutta ehkä muutoksien edessä, olisi joskus suljettava ovia ja avattava uusia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti