2/06/2013

just fuck you..

Kui useasti mä katoan tuon iha hyvi-sanalauseenparren taakse. Ärsyttää, vituttaa, kaikkea mahollista. Sit kun multa kysytään mitä kuuluu: Iha hyvää. Koska mä en tahdo enää esittää heikkoa. Mä oon opetellut jo aikojen alussa pitämään tunteeni sisällä. Mä oon oppinut siihen, mä pystyn tekee sitä jatkossakin. Sillä mä en oo tehty murrettavaksi. Mä ehkä ärsyynnyn, mutta osaan hallita tunteeni. Mä osaan nieltä suolavirran takas luomien sisäpuolelle ja esittää tunteetonta. Sitähän maailma multa vaatii.

Musta tuntuu pahalta, oikeasti pahalta.
Tuntuu et oon vaan sana ja ohimenevä ajatus.
En tärkeä, en tarkoitettu, en toivottu.
Vain ajatus, yksi vitun ajatus siinä muide joukossa.

Oon hetken jo kuvitellut; "Hei  jee mun elämä on taas hyvällä mallilla, mikää ei voi masentaa mua". Oon väärässä. No okei, tämä kuva poikkeaa siinä ettei oo normaalia elämää. Mut luokittelisin normaalin elämän onnelliseksi elämäksi. hyviä asioita. Nyt tuntuu kuin elämä on vaa yks hetkinen vaihe mun elämässä. Tuntuu et sen vois millo vaa vaihtaa. Okei on ihmisiä joilla menee huonosti, mutta toisaalta ei ihmisten huonosti menoa voi luokitella, se on niin yksilöllistä ja henkilökohtaista.
Tää on moinen moinen depispostaus, mutta kai oli hyvä jonnekkin purkaa ajatuksia kun tuntuu olevansa niin lost. Niin turhautunut. Niin itsensä menettänyt aikaan et ei hyvää mieltä ole.

6 kommenttia:

  1. Miks tuo kuulostaa niin tutulta, tältä päivältä ja tältä sekunnilta? :(

    VastaaPoista
  2. Voi Antti.. Heikkoutta ei oo sanoa, että tuntuu pahalta, voi olla vaan se kynnys puhua mikä vaikeuttaa asioitten purkamista juttelulla. On täysi oikeus siihen tunteeseen, että seinät kaatuu päälle, vaikka tuntuiskin, että jollakulla muulla asiat on huonommin - ja varmasti onkin, mutta omat ongelmat ja oma paha olo ja surullisuus ei oo mitään, mistä tulis tuntee syyllisyyttä. Kauheesti voimia ! Voin yrittää lähettää huomenna alkavista Karnevaleista vähän juhlahumua ja hyvää mieltä sinne Suomenki puolelle ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuule, on ihanaa kun luet blogiani, sulta tulee nii mahtikommenttei. Sä oot huikea ihminen, toivottavasti teidän juhlahumu tarttuis tänne! :)

      Poista
    2. Musta tuntuu että sitä huikeutta löytyy sieltäki päästä aika kiitettävästi ! Valitettavasti ei sattunu silmii sitä vihreetä silinteriä, hömps.

      Poista
    3. !! Oi kiitoskiitos! Ei se mtn, mää panikoin ja keksin jtn

      Poista