9/16/2012

Call my name

Kuinka lyhyessä ajassa voi saada niin paljon kivaa aikaseksi, kui oon onnistunut taitavasti välttelee turhaa vastuuta, koulutöistä ja kotitöistä. Sekä oon onnistunut luikertelemaan pakoon turhanpäiväisistä masentavista arkiaherruksista.


Tosiaan viikonlopusta puhuessa niin olin Emmillä yötä, missä sitten Laura,Minja ja Lottakin olivat. Ilta venähti, venähtämistään.. Tajuamisemme ulottui aamu 5 asti, jolloin sitten menimme nukkumaan vihdoin, mutta aamuhurjimuksina oltiinkin jo 9.40 jälkeen osittain hereillä. Lauloimme Singstaria, söimme kanaa, nauroimme. En ole nauranut pitkään aikaan niin paljon kun tuona yönä.


Asioista myös hurjempiin, saatiin Laren kanssa vihdoin meidän musavideo pystyyn ja nyt saatiin youtubeen myös kanava, johon toivoisin et te lukijatte käytte tsiigautuu. Me ollaan tehty tät projektii pari päivää eikä meidän äänilaitteet ollut mitään huippukamaa, mutta ensimmäiseksi videoksi se oli oikeesti mun mielestä ihan onnistunut teos.

http://www.youtube.com/user/StudioStygMusic <-- Mene ja tutustu meihin! :) Jaa tietoa ystävillesikin.

Ja leivottiin me Emmin kaa eilen illal omenapiirakkaa ja laulettiin taas. Sit mä olinkin jo ihan poikki ja nukuin 10h että napsahti. :)

terveisin nimimerkki on kivaa vältellä vastuuta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti