9/03/2012

Rakkaus

Rakkaus, sinä palaat blogiini ajatukseksi ja ohimeneväksi lauseeksi.
Lauseeksi, joka viipyy useamman minuutin minun huulillani, joka viettää tunteja satunnaisesti aivoillani.
Oon tehnyt virheitä rakkaudessa, ystävien välisessä, perheen välisessä, seurustelusuhteissa. Ja eksyn katsomaan kuinka jotkut keskustelut ovat vain päättyneet.
Ne ovat päättyneet seinään. Osasta en ole kuullut enää koskaan. Osa on palannut, osa on mennyt.
Ja kuinka moneen on tullut menetettyä ne läheiset ja sydäntä lämmittävät suhteet.
Mut jossain vaiheessa mä löydän taas sen ajatuksen, ettei mun tartte olla eksynyt/kadoksissa ja kokoajan varautunut. Joku päivä mä voin olla completely 100% normaalina muiden läsnä ja nauttia elämästä.
Se vaan vaatii oman aikansa, eikä mun aika oo viel tullut.
Mut niinhän ihmiset tekee virheitä, sitä kautta he löytävät todelliset rakkaansa.

2 kommenttia:

  1. asdfghjklöä' perkule. ps toi biisi on aivan ihana, en vaa oo muistanu sitä pitkäää aikaa

    VastaaPoista