9/12/2012

Tehtyä ei saa tekemättömäksi

On kulunut päiviä, olen pohtinut. Pyörinyt ja pohtinut, kävellyt ja pohtinut, hukannut itseni ja löytänyt. Kiirehtinyt ja kiihtynyt, suuttunut ja raivonnut, nauranut ja hymyillyt.

Olen pysähtynyt nyt tielle, tielle täynnä muistoja. Olen kerrankin hetken katsonut elämääni kunnolla. Katsonut niitä virheitä joiden takia oon kääntynyt useammasta risteyksestä juurakkoon. Mut en enää kadu niitä virheitä joita oon tehnyt, sillä ne on tehnyt musta sen mikä minä nyt ja tässä olen.

Kaikki erheet vaan on kasvattanu mua ja mun identiteettiä.

Ja koska ei anneta filosofiaksi tämän blogitekstin kaatua niin nämä kuvat johdattakoon teidät uuteen huomiseen:
hieno kahvikuppisetti jonka ostin halvalla Tampereelta:)

Sain myös ton filmirullajärkkärin takasin ! Se on niin kiva. :)

1 kommentti:

  1. Hienooo! elämä vie eteenpäin ja virheet ja vastoinkäymiset opettaa kulkijaa :) ja hienoo myös et kamera on taas elossa.. 8)

    VastaaPoista