3/11/2013

Elämä on!

Koska kaikki mihin pukeudun heijastaa vain omaa identiteettiäni ja minäkuvaani, tykkään panostaa pukeutumiseeni. Ostoksen tehneenä (Farkkutakki H&M 39.90€) seison peilin edessä materiaonnessa farkkutakkini kanssa. Pysähdyn ja mietin mihin elämäni on menossa. Vaatteet valtaavat huoneeni joka sopen. Mutta jotain aitoa löytyy niistä vaatteista. Niistä löytyy tarinoita minusta. Tarinoita todellisuudesta jossa elän.
Silti tähän tarinaan mahtuu niin paljon, pitkiä iltoja, kävelyä pitsa kourassa pitkin kylmiä katuja, naurua, hymy. Tanssimista, elokuvia toisen lähellä, kävelyä tennareissa. Lämmin aurinko. Hymy, aamukahvi, ruokaa. Gaaw.

Tuntuu välillä kuinka minun sisältäni on kuoriutumassa uusi minuus. Se vapautunut minuus. Se aito minuus. Oon oppinut ettei sanat voi mua tappaa, oon oppinut et itseäni varten oon täs elämäs. Mitä mä häviin siinä? Ei elämä oo vaa pelkkiä virhetekoja, virheist oppii. Mut elämä on liia lyhyt et niit murehtii pitkään.

Siks oon alkanut elämään, koska elämä on vain kerran, nyt ja tässä.


2 kommenttia: