3/20/2013

Mä silmät ummistan

Oon kuullut et yksinäisyys tulee kun on yksin pimeässä, oon todistanut sen. Oon nähnyt kun nää pimeät seinät tulevat lähemmäksi toisiaan ja kuiskailevat mulle et sul ei oo ketään. Mut oon nähnyt sen maailman myös, jossa seinät eivät lähene minua. Vaikka yksinäisyys ja vain oma yksinäisyyteni jakaa sänkyni niin en ole yksin.

Silloin mä suljen silmät, mut samalla mun silmät aukeavat. Ne näkevät saman kuin mun sydän näkee. Mun sydän ei näe yksinäisyyttä. Mun sydän tuntee jokaisen lämmön joka sitä lähestyy hiljaisuudessa. Mua ei pelota pimeä, koska mä oon turvassa mun rakkaiden sydämissä.

Joskus mä erehdyn ehkä olemaan vähän liian kovakourainen mun sydäntä kohtaan, mutta mä oikeesti paijaan sitä. Mä hellittelen sitä ja puhun sille. Se ymmärtää mua, se on kestänyt mua jo yli 18vuotta. Mun sydän on mun ystävä. Mun sydän on mun lämpö.

Mun sydän on mun ystävä. Mun sydän on mun paras ystävä.

Sillä se osaa olla rehellinen, antaa anteeks ja rakastaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti