3/15/2013

Hopsispopsis 100 lukijaa! :)

Oon nyt taas saavuttanut rajapyykin, 100 lukijaa. Ajattelin joskus lukijamääräni jäävän siihen 20 lukijan kieppeille.
Nyt teidän määränne on kaavannut huikeasti, se saa minut tuntemaan iloa.

Nyt seison maailmaa vasten onnellisena, rakastuneena. Olen tyytyväinen katuihin joita oon tallannut, kirjoitukset ovat tässä eläneet kanssani, tulleet ja menneet. Olleet ja hengittäneet samaa ilmaa kuin minä.

Auringon valo, kevään kirkkaus, ihmisläheisyys, nukutut yöt, hymy, pusu, läheisyys ja elämä. Halaukset, viimeisen hetken katseet kohtaavat salissa ennen omille paikoilleen asettumista. Tanssiminen yöklubeilla aamunkoittoon.

Uudet vaatteet, hän, minä, kaikki, aamulenkit, uudet tuttavuudet, mukavat hetket, aamiainen, pannukahvi.
Kaihdinten välistä tulevat valonsäikeet, naurua tyhmille jutuille, iskelmämusa, hiustenvärjäys. 


Elämässä on niin paljon hyvää, ettei pidä kaatua silloinkun sen julmuus koittaa lannistaa.

4 kommenttia: