3/16/2013

Haaste, joka sanomatta jää


Ohjeet:

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

NYT VÄLISPIIKKINÄ TÄHÄN, en aio haastaa ketään, koska olen niitä jo muutamia tehnyt. Kerron teidän blogeista sitten taas muulloin. Silti kiitokset haasteesta PILVILLE <-- JONKA BLOGIIN PÄÄSET TSEGAILEE TUOLTA, on muuten mielenkiintone ja hyviä kuvia!

11 asiaa:
1. oon hirmuse hirmuse laiska, jos oikeesti oisin törkeä ihmine asuisin varmaa sikolätissä ku en jaksa siivoo
2. kuuntelen paljon naisartisteja, koska mun mielestä ne sopii lauluihin paremmin :D
3. tykkään tanssia tangoilla(tämä ei ole nyt strippausta vaikka joku niin luulisi) baareissa
4. mulle tulee aina ihme mielihaluja, kuten esimerkiksi yhtenä iltana yritin saada 3 tuntia jonkun tuomaa mulle nakkeja, mutta huonolla menestyksellä
5. oon oikeesti maailman stressaantunein ihmine ja stressaannun kokoaja. 
6. mulla on viha-rakkaussuhde urheiluu.. Ollaa tehty sopimus et meil on näit "silloin tällöin"- hetkiä ;D
7. oon rakastunut what a feeling-biisiä ja päivä lähtee parhaiten sillä käyntiin
8. rakastan ihmisten silmien väriä.. Mun mielestä ne on upeimmat
9. oon tahtonut tanssinopettajaksi
10 ..halusin myös taitoluistelijaksi hetki sitten, mutta sit kas kummaa tajusin et mähän inhoan luistelua enkä osaa sitä ees.
11. oon muutenkin huono urheilulajeissa. :)

Kysymykset ja niihin vastaukset:

1. Jos saisit ottaa kolme asiaa autiolle saarelle, mitä ottaisit?
Ottaisin hyvän ystävän, veitsen jolla kookospähkinöitä availisin ja miten-selviydyt-autiolta-saarelta-oppaan

2. Jos voittaisit miljoonan, mitä tekisit rahalla?
Huu, niin paljon rahaa, mä sisustaisin, ostaisin uuden tietokoneen, uudet vaatteet, kävisin parturissa, maksaisin laskut pois, sit lahjottaisin hyväntekeväisyytee osan.

3. Mitä on rakkaus?
Rakkaus on tunne, joka saa ihmisen voimaan hyvin ja tasapainoisesti. Rakastaessaan toista, hänen seurassaan ei inhoa itseään ja kokee olevansa täydellinen. Rakkaus on syvä tunnetila, joka autta jaksamaan

4. Kuinka paljon on paljon? Entä vähän?
Paljon on paljon ku on tosi paljon siis oikeesti paljon tiedäks paljon kun on paljon ja paljon on paljon ni paradoksina tää ois paljon.

Vähän on sit vähän taas vähän eri juttu ku vähän on vähemmän kuin paljon ku se on vähän eikä ihan minimalisoitu mut vähän mut ei liikaa.

5. Asia, jota arvostat?
Arvostan ystävyyttä, sellaista syvää ystävyyttä. Johon voi puhua huolet ja ilot. kaiken. Sellain mikä tukee puolin ja toisin :)

6. Paras lapsuusmuistosi?
Ööö.. ainoa muisto mikä tuli mieleen oli nii kivaa päästä aina isoihin kauppoihin ja olla veljen kaa hippaa ! :D

7. Mitä haluaisit tehdä juuri nyt?
tekee mieli sipsiä ja pullaaa ja limua.

8. Seurusteletko? Jos niin missä tapasitte ja mieten? Jos et niin, mikä olisi unelma tapaaminen?
seurustelen, :) niinkin läpällä tavalla kuin baarissa. Menin tanssilattialle ja sit tanssin kavereiden kaa ja katseet kohtas puolelta toiselle monenmonta kertaa. mut olin nössö ja sit mun kaveri meni puhuu sille ja siit se taival sitten lähti..

9. Paras pääsiäismuna?
Kinder on ygöne. Se on aito ihana mut ei liian iso eikä pieni vaa just sopiva. .. Tosin ne härpäkket on yleensä turhia.

10. Kelle ja mitä haluaisit sanoa juuri nyt?
Haluisin sanoa yhdelle tärkeälle, että hän on oikeasti täydellinen kaikin puolin.. Sekä sisäisesti et ulkoisesti. Kaikki mitä joskus on tapahtunut saattaa vaikuttaa suhun, mutta silti sä oot vahva ihminen. Sä oot kaunis. Sun sydän  on vahva, sä oot superi.. Sä oot aito, sä jaksat ja pystyt paikkaamaan haavat, sä tuut löytämään elämän ilman mielipahaa. Sä tuut olemaan ihminen josta maailma kuulee, ihminen jolle maailma osoittaa arvostusta. Ihminen, jonka kauneus hohkaa ulos kuin sata aurinkoa. Ihminen, joka on upea sekä sisältä et ulkoa.

Sori etten haasta ketään, antakaa anteeksi. Meen häpee nurkkaa.. Ootte rakkaita puspus <3 

4 kommenttia:

  1. 4. mulle tulee aina ihme mielihaluja, kuten esimerkiksi yhtenä iltana yritin saada 3 tuntia jonkun tuomaa mulle nakkeja, mutta huonolla menestyksellä

    I know the feeling.... ;D!!! Hajosin :) Ihana :)

    VastaaPoista
  2. myös mä tykkään tosta tangoilla tanssimisesta xD

    VastaaPoista