1/05/2013

11 Faktaa minusta

Joka tulet haastetuksi niin sinun pitää ensin kertoa 11 faktaa itsestäsi, sen jälkeen vastaat minun 11 kysymykseen ja sitten keksit uudet 11 kysymystä ja haastat 3-8 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.

Kiitos huikeen paljon Pipsalle <-- Jonka blogiin pääsette vain yhdellä helpolla klikkauksella, niin kiitos siis tästä haasteesta.


UUDET KYSYMYKSET HAASTETULLE:

1. Oletko kaveripiirissäsi se joka kerää kaiken huomion vai tuletko massan mukana?
2. Onko sulla joku oma tyylisuunta?
3. Mitä vihaat muissa ihmisissä?
4. Mitä juhlapyhä perinteitä sulla tai sun perheellä on?
5. Luotatko ihmisiin? Oletko avoin?
6. Oliko sulla joku haaveammatti pienenä? Mikä? Tai onko tullut nyt joku haave minkä voisit ajatella olevan sun ammattis?
7. Oletko kokenut väkivaltaa? Henkistä/fyysistä? Voit myös kertoa enemmän siitä jos haluat.
8. Oletko ollut kiusaaja tai kiusattu? Miten se on muuttanut sua tai vaikuttanut suhun?
9. Oletko: Säästeliäs? Keräilijä? Omatoiminen? Avulias? Sosiaalinen?
10. Miksi ja milloin aloiti bloggauksen? Kerro myös vähän oman blogisi sisällöstä.
11. Urheiletko?


11 Faktaan vastausta itsestäni


1. Olen kaveripiirissä sanotusti aika suupaltti ja kovaääninen, sekä erehdyn kyllä olemaan huomion keskipiste monesti, mutta onneksi kaveripiirini koostuu kaikki kovaäänisistä ja huomionhakuisista niin tapellaan sitten porukalla siitä et kuka puhuu :)

2. Jos tavanomainen, aika arkivaatetus on tyyli niin sitä minä olen. Minut saattaa tosin nähdä käyttämässä ruutupaitoja, neuleita, raitapaitoja. Pyrin olemaan tyylikkäästi liikkeellä jos jonnekkin olen menossa:) Ja liivi on välil ykkösjuttu kyl pukeutues <3



3. Yleensä ne mitä vihaa muissa on vain heijastuksia itsestäni, mutta inhoan ehkä sellaista toisten kykyjen aliarvioimista, ylikävelyä ja nenäkkyyttä. Sitä ettei osata olla avoimia erilaisille mielipiteille.

4. Meillä juhlitaa joulua, lahjojen, kuusen koristelun, joulukirkon merkeissä. Pääsiäinen on ehkä ruvennut menemään enemmän kaupalliseen suklaan merkitykseen. Vaikka sehän on ihan kristillinen juhla. Eli kyl niitä perusperinteitä on. :)

5. Luotan välillä liikaakin. Luon monesti hirveän nopeasti ihmisiin sellaisen luottamussuhteen ja kuvittelen et nyt voi jo avautua kaikesta vaikka eihän asiat niin ole. Olen hyvin avoin nykyisin. Tai en ehkä vielä hirveän hirveän avoin, mutta paljon avoimempi kuin joskus olin.

6. Mun haaveammatti olisi arkeologi, mutta se johtunee siitä et katoin Indiana Jonesia ja Aarteenmetsästäjiä, vaikka eihän se niin mene :D

7. Oon kokenut molemmat, mua on lyöty turpaa ja myöhemmin tajunnu et ois voinu käydä huonosti jos ois osunu hiukka lähemmäs silmää se isku. Ja oon ollu koulukiusattu muutenki niin se henkinen puolikin on. Mut kasvattavia kokemuksia.

8. Kiusattu ja kai ihminen on omalla tavallaan kiusaaja. Oon haukkunut muita, mutta mua on mollattu ja kaikkea. Siin kai sit omat traumat heijastaa muihin. Mut oon kasvanut vahvemmaksi ja alkanut ymmärtää elämää täysin eri tavalla kuin sillon joskus. On oppinu ottamaa enemmä ehk huomioo erilaisia ihmisiä ja ymmärtää erilaisia mielipiteitä.

9. Säästeliäs: En koskaan, jos on rahaa niin se menee alta aikayksikön. Keräilijä: En kyl oikee sitäkää. Ois ehk kiva kerätä jotain. Omatoiminen: Riippuu asiasta, pyrin kumminkin tekemään itsenäisesti. Avulias: Olen ja tykkään kyllä auttaa ihmisiä. Sosiaalinen: Aina puhumassa kun ei pitäisi.

10. Herrajumala, nyt menee muinaisiin aikoihin. Täs on liki 3 vuotta jo blogia tullut rustailtua, en ees muista miksi aloitin, mutta joku siinä liikutti niin tälle tielle mä oon jäänyt. Ja blogini on aika laidasta laitaan mut ehkä tälläi just lifestyle-blogi, mikä sisltää mietteitä ja ajatuksia ja kaikkea lalala.

11. Urheilen, harrastan tällä hetkellä tanssia ja uintia mikä on oikeesti tosi huikeaa :)


Vaikka kuinka mielelläni haastaisin vaikka kaikki bloggaajat nyt tähän haasteeseen ja nyt varmaan joku vihaa kun en haasta, mutta se et olen huono keksimään kysymyksiä ja semmoista niin päätän etten haasta ketään. Love or hate me, I can handle it. Kiitän silti Pipsaa tästä haasteesta kun sai samal kertoa elämästää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti