1/29/2013

My body, my features

Miks tolla on paljon kivempi hymy ku mulla, miks tolla on hampaat paremmin kun mulla, miks tolla on kivemmat silmät, tol kivemmat kulmat, tol parempi iho, tol parempi kroppa, tol parempi ryhti, tol kivempi vyö, tolla enemmän kavereita, tol kivempi ääni, tol söpömpi nauru, tol ihanampi tyyli, tol paremmin hiukset? Miksmiksmiks?

Tuntuu huvittavalta, että minä pyöritän oikeasti noita kaikkia ylläolevia ajatuksia, saatan oikeasti kadehtia toista jo pelkästään vyön perusteella. Ihminen on heikko, ihminen vertaa itseään muihin harva se päivä. Tuntuu välillä pahalta, kun ei osaa ottaa itseään mistään kohti hyvännäköisenä. Sit tulee niit hetkiä kun joku kohta miellyttää itsessään, sit tulee vastaa joku jolla on se kohta paremmin. Silloin taas katsoo peilistä et mitähän hittoa mussa on mennyt pieleen.

Miks tol on kivemmat poskipäät, tol kädet paremmannäköset, kivempi pilke silmäkulmassa, tuoksuu ihanammalta, kivemman väriset hiukset, kaikin puolin täydellisempi?

Tuntuu välillä turhauttavalta, seisoa spotissa itsensä kanssa. Mut kai sellaista on koettava aina välillä.


Hei ja jos jotain kiinnostaa niin viimestä päivää viedään kysymyspostauksen kysymyksien laitossa! 

Tässä vielä linkki viimese kerra! :) -> KLIKKAA MUA! <-
Ois kiva jos vielä käytte heittää kysymyksiä, niin huomen pääsen sitten vastaa niihin.
Nyt jään fiilistelee tänne musaa! Tsaymau:)

2 kommenttia:

  1. Noi on niin tuttuja fiiliksiä että "miks toi on kauniimpi ku minä, ja miks toi osaa tehä sitä ja sitä ja mie en osaa" Mut ite oon tullu tässä siihen tuloksee että se on vaa tyydyttävä siihen millanen on, ja jotkut ymmärtää sen nopeammin ja jotkut hitaammin :)

    www.esmeslife.blogspot.com

    VastaaPoista