1/23/2013

Just feel the Earth

Fiilistelen täällä, samalla ärsyynnyn koulustamme. Piti olla tänään koe mut sit opettaja ei muistanut pitää sitä. saatatte ehkä nyt ajatella et oon seonnut ko ärsyynnyn siitä ettei ole koetta. Miettikääpä sitä et mul on miljoona muuta hommaa ensi viikolle jo suunniteltu et varmaa mä ehdin ruveta säätää yhden kokeen takia.

Mut asiasta kolmanteen kukkaruukkuun, mä katselin tänään taivasta, musta on jotenkin hienoa taivaassa se et se on täynnä värejä. Musta on siistiä katsoa ku siin on vaaleenpunasta, sinistä, valkosta, harmaata. Niin paljon värei. Mä rakastan kun aurinko hohkaa pilvien välistä. Mä rakastan taivasta.

Rakastan myös talvista metsää.. Jotenkin se raadollisuus, se tyhjyys mikä siellä on, niin on tosi kaunista. Ootko koskaa katsonut ympärilles ja katsonut oikeesti sitä maisemaa? - se on paljon hienompi kuin mitä sä kengänkärjiä katsomalla näet.

Mä rakastan näitä pieniä asioita, ootan keväässä sitä lämmintä aurinkoa joka lämmittää meidän etu-oven. Se on ihanan lämmin ku sä tuut kotiin. Mä tunnustan kerran jopa jääneeni istumaan siihen ovea vasten, koska siinä oli hyvä olla. Oli hyvä istua meidän oven eessä auringon hivelessä ihohuokosia.


Mut nyt mä alan valmistautuu autokouluu ja tanssiin, joten tsaumau!

6 kommenttia:

  1. Hihihihhi vaikutat siltä että olet rakkauden pauloissa!

    VastaaPoista
  2. Katteltiiki M-I:n kanssa kun tallustitte pois koululta. Veikkaan vähän että ihana opettajamme saa huomenna kuulla muutamalta oppilaalta kunniansa :') Sitä (kauhulla..) odotellessa :D

    VastaaPoista
  3. vähän kiva postaus! ja noi kuvat on ihaniii ;3

    VastaaPoista