1/12/2013

Just me and my geniously confusing blog

On oikeasti hauska seurata blogini kehittymistä. Nyt jo vissii melkein 3 vuotta tätä kirjoittanut, mikä on sinänsä minusta oikeasti ihmeellinen aika blogata ja pitää itselleen mielenkiintoa yllä.

Vanhoja tekstejä selatessa huomaa milloin on mennyt hyvin, milloin huonosti. Milloin ei vaan oo jaksanut ja milloin on mennyt superisti! Tää mun blogi on yks vuoristorata ollu ja siitä loistokas näppäimistökuva
 /\_/¨¨\__ jos ihmiset ei ymmärtänyt tätä mun visuaalista lahjakkuutta niin se on vuoristorata. :)

Mä oon viimeyön taas tanssinut, tanssinut niin paljon. Rakastan sitä. Rakastan klubin huumaa. Sitä kuinka tapaa ihmisiä, uusia ja vanhoja. Pääsee tapaamaan niitä oikeasti ikivanhoja kavereita ja juttelemaan. Se on huikeaa.

Rakastan mun ystäviä, mä en ehkä olis tässä päivästä toisee jos nit ei olis. On kiva kävellä yöllä jonkun kaa ja vaihtaa ajatuksia elämästä.

Ei mulla tässä nyt muuta ! Tsaupaudadada


4 kommenttia:

  1. Ystävät on jotain niin pelastavaa, ite oon huomannu että mulla menee niin paljon paremmin kun on ihania ystäviä tukena. ♥ Oon joskus ennenkin sulle tästä kommentoinut, mutta sun blogia on niin ihana seurata. Tykkään kovasti ja varmasti pysyn lukijana pitkään! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuinka ihanaa, kiitoskiitos <3 :) mukava kuulla!

      Poista
  2. Mun blogissa on sulle haaste! ;>

    http://sunshinessss.blogspot.fi/

    VastaaPoista