1/30/2013

Kauan linkitelty kysymyspostaus!:)

Noniin, on tullut aika päättää kysymyspostausaika tralalala. Kirjoitan tämän nyt ennen autokouluun lähtöä. Vastaan kaikkiin kysymyksiin, lukekaa jos luette :)

Millasia tv-ohjelmia tykkäät katella?
- Tykkään katsoa hömppäkomediaa, sekä kaikkii näit rikossarjoja, mulla on vaa sellai paha ongelma et unohdan monesti seurata sarjoja, kun telkkaria silti harvakseltaan tuijottelen.

Kuka on sun lemppari nais- ja miesnäyttelijä?
- Mä en oikein osaa vastata tähän kun oon hirveän huono muistaa ees näyttelijöiden nimiä ja sellaista. Mut jos nyt pitäs jotkut sanoa niin mä tykkään Johnny Deppistä ja Alyson Hanniganinsta. Alyson mun mielestä sopii niin hyvin kaikkiin komedialeffoihin(sarjoihin) et se saa mut jotenki hyvälle tuulelle.

Onko sulla kiire muuttaa pois kotoa?
- No sanotaanko, että mun tilanne välillä kotona on sellain et tarvisin vähän tilaa itselleni. Mulla on monta kertaa ollut sellainen et nyt lähden kotoa pois. Mutta nyt jos saan töitä lähivuosina niin sithän mä täältä kotoa lähden siipiäni koittaa :)

Ootko muotitietonen?
- Emmä tiie :D kyl mua on kaverit opettanut et mikä sopii silleen minkäkin kanssa ja kyllä mä mietin et mitä mä laitan päälleni. Et kai mul vähän muotitietoisuutta on. Mut en mä muotia kummiskaa oikee seuraa.

Tykkäätkö tehdä ruokaa?
-  Tykkäänhän mä. Istuin yläasteel(yläkoulu) 4h kotitaloudessa ysin loppuun asti. Pakosti on tarttunut jo sellaista kokkausintoa mullekkin. Mut tiskaamista mä vihaan niin paljon! :D

Urheiletko paljon?
- Urheilisinkin, ainoa säännöllinen harrastukseni on tanssi tällä hetkellä. Joten sanon etten oikeastaa urheile paljoa yhtään.

Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?
- Emmä oikeestaan, mun mielestä ihminen rakastuu ajan kanssa, ei keneenkään voi rakastua sillä samalla hetkellä. Ehkä ulkonäköön tosin vois rakastua mut ei siihen sisimpään.. 

Uskotko että jokaiselle on "se oikea"?
- Kyllä mä uskon, maapallo on vaan niin suuri et "se oikea" saattaa sijaita maapallon toisella puolella. Et kyllä kaikille on sellainen sydämen valittu, eri asia törmääkö siihen koskaan.

Mitä harrastat?
- Satunnaista valokuvausta, tanssimista(showjazz 3 vuotta), uintia silloin tällöin, saleilua(harvoin) ja kavereiden kaa olemista.

Mikä on sun ystävissä parasta?
- Parasta mun ystävissä on just se niiden erilaisuus. Samalla kun mun kaverit on hirveän erilaisia niin ne on samanlaisia. Mun ystävät on aitoja, upeita ihmisiä, valmiina kuuntelemaan, valmiina puhumaan. Sellasia huumoriveikkoja joille mikään päivä ei oo samanlainen! <3

millaisen ihmisen kanssa voisit viettää loppuelämäsi?
- Mä haluan viettää sellaisen ihmisen kaa loppuelämän, joka on aito. Sellainen joka yllättää satunnaisesti, jaksaa olla romanttinen, on extempore. Kenen kaa pystyy puhumaan mistä vain, ketä kiinnostaa. Sellain oman kriteerien täyttäjä. Määrätietoinen, mutta samalla maailmaa etsivä hömppä.

tahdotko lapsia?
- Oikeastaan enää en, halusin kyllä joskus (2, tyttö ja poika). Nykyään vaan tahtoisin kummilapsen, joka ois sit tälläi korvikelapsi(ha). Se sais niin paljo lahjoja ja sen kaa vois olla ja kaikkea!

Onko sulla lemmikkejä?
Jeees, meillä on 2 kaninkuvatusta! :) tollasia ihme mupeltajapupeltajia :) nimetkin on sellasia randomeit ku Timjami ja Minttu :D 


- kerro lempi -aforimejasi? 
- Haha, lempiaforismit. Ei huolta huomisesta, kysyvä ei tieltä eksy, paska reissu mut tulipahan tehtyä, paistaa se päivä risukasaankin. Ehkä osa olikin sanontoja, mutta noi tuli kyl ekana mielee:D

- mitä haluaisit muuttaa itsessäsi?
- Oi itsessäni ois niin paljon muutettavaa, kivemmat kasvot, kivemmat hiukset, parempi kroppa, kivempi ääni, fiksumpi, taiteellisempi. Ois niin paljon muutettavaa, vähän vaa resursseja moiseen :)

- miten pääset aina pohjalta ylös, mikä sua kannustaa?
- Vaikka tahtoisin sanoa tähän kaverit, eikä se toisaalta olekaan vale vaan totuus, että kaverit auttaa mua monesta suosta ylös. Osittain perhe, on asioita joiden takia oon kiitollinen jopa mun veljelle et se on ollut mulle sekä taloudellisesti et ihan vaa veljenä tukena. Sit on musiikki ja minä itse. Musiikki on auttanut mut pohjalta ylös ja se kun pääsee yksiksee pohtii asioita. Ja ehkä se kannustaa mua et elämä on oikeasti elämisen arvoista.

Missä maissa olet käynyt?
- Oon käynyt Ruotsissa, Virossa, Kreetalla, Rhodoksella, Cyproksella, Mauritiuksella

Ootko homo? 
- Jätetään tämä ihmisten omaksi päättelyksi ;)

Missä päin suomee asut? 
- Oon Etelä-Suomen kasvattipoikia :)

Ootko sinkku?
- No emmä sillee, mut sit taas sillee. Oikeestaa en tällä hetkel ainakaa :D

Haluaisitko asua ulkomailla?
- En mä ehkä, on Suomessa huonoja puolia mut tääl on monia asioit oikeesti hyvin. En oo köyhä verrattuna moneenkaan ihmiseen maailmassa, ja täällä on hyvät tukiverkostot(sekä tääl ei oo oikeestaa paljoa myrkyllisiä eläimiä:D)

Miksi kirjoitat blogia?
- Mulla ei tosiaan oo harmainta muistikuvaakaan miksi tää joskus alkoi. Mut jotenkin tälle tielle oon jäänyt, jotenkin on kiva näyttää maailmalle et on ne pojatkin ihan syvällisiä kavereita.

Onko sulla sisaruksia?
- Jees, mulla on isoveli ja pikkusisko

Tykkäätkö mopoautoista?
- Ei niissä nyt sillee mtn vikaakaan oo. :D onhan sellanen lumisatees paljo mukavampi ku kävely, mopo tahi pyörä.

Onko sulla sixback?
- Puhutaanko tässä kaupallisesta vai kropasta? :D Vastaus molempiin on ei ;) Tai sehän jätetään vaa arvoitukseks. "on mulla muodot muumien"

Tykkäätkö joulusta?
- Rakastan joulua <3 Sillo voi olla perheen kaa ja ihmiset on mukavampia toisillee ja kaikkea oioi.

Pelkäätkö maailman loppua?
- En todellakaan, se tulee se loppu kun on tullakseen! :D En ees muistanut viimeks koko maailmanloppua.. Ei siit tarvi ressata, mitä ihminen sillon ees vois tehä? Se on sit menoa kun se tulloo.

Lempi bändi/ artisti?
- Mulla on monta artistia joista mä tykkään: Jannika B, Heli Kajo, Lady Gaga, Kristiina Wheeler, Billy Talent.. Ei niit voi luokitella :D

Lempi ruoka?
- öö, se on vähä fiiliksestä kii, tortillat tai sit joku hyvä pihvi :)

Lempi väri?
- Punainen, ruskea ja vihreä. Ei mulla oo ihan vaa yhtä :D

Tykkäätkö shoppailusta?
- Kyl mä tykkään jos on rahaa, silloin shoppailu on oikeesti kivaa. Ja on joo muillekkin kiva ostaa vaatteit ja huonekaluja ja kaikkea jajajajaj. :)

Tykkäätkö pupuista?
- Onhan nuo mukavia veikkoja:D

Onko kisut sun ystäviä?
- Öö, nyt joku frendi on kyllä kysynyt tätä. Mä oon allerginen kisuille et on ne ihan mukavia kaukaa katsoes :D

Ootko ylpeä kavereistas?
- Monestikin olen, vaikka en sitä aina näytä.

Onko kivaa kun on inside-juttuja ;)?
- Onhan ne, sit voi nauraa yhtäkkiä kun jotain hölmöä tapahtuu. Kun kaikki tietää mille nauraa.

millasta musaa kuuntelet?
Kuuntelen pääosin iskelmä/pop-musaa :) ja melankolist musaa

kuka on sun esikuva?
- Mun esikuva on mun mummo, mun mummo on saavuttanut elämässää paljon ja tehnyt paljon. Mummo on niin aito ja ihana.

Minkä asian(1!) muuttaisit omassa elämässäsi?
- Omassa elämässäni.. On asioit joit ois joskus muuttanut, mutta loppujen lopuksi en tahdo muuttaa mitään mun elämässä.

entä itsessäsi?
- Ehkä mun motivaation koulua kohtaan, et jaksaisin päntätä enemmän.

tai maailmassa ylipäätään? :D
- Ihmisten tuomitsemisen arvojen tai ulkonäön, suuntautumisen tai minkään tollaisen takia.

ja voitko ottaa ton sanavahvistuksen pois päältä, koska se apinoi tossa ja aivot levii? :D:D
- luulisin sen poistuneen joten ole hyvä vain <3 :D

Jos saisit valita: pinkki seepra mustilla raidoilla VAI violetti seepra blingeillä raidoilla?
- se on selvästi.. Pinkki seepra mustilla raidoilla. Tarviiko sitä ees selitellä.

Selitä taivaanrannanmaalari ja oletko sellainen?
- Taivaanrannamaalari on sellaine haaveilija, jonka suunnitelmat ja ideat ylittää omat rajat ja kyvyt. Ihminen jolle jokainen päivä leijuu mielikuvituksenkin puolella. Sanotaan et osittain mä olen. Haaveilen monia asioita, mutta en mä niihin kyl moniinkaan tulis ikin pystymään. Mut on kiva haaveilla.

Sanooko nimi Jane Austen mitään?
- Rehellisesti sanottuna mun oli googlattava tämä kyseinen henkilö, vaikka oishan mun pitänyt muistaa kun pidettiin tästä esitelmäkin. Kirjoja en oo lukenut, eikä muutenkaan henkilö kuin nettisivun tietoiskuna löydy mieleni takaosasta. 

Lempi keksisi?
- Ei mulla kyl varmaa oo :D En oikee oo keksien ystävä. Eiku Veera ja Ballerina keksit on kyl hyviä :)

Jos saisit valita: Pöytä pumpulista VAI verhot hattarasta?
-Aika paha... Verhot hattarasta, voisin mussuttaa ne sitten kun tekee mieli. :)

Laittaisitko tänne kuvan jossa hymyilisit?
- Haa, no oon nolo ku hymyilen, mutta pakko kai se on.

tsädäm, järkyttykäähän lapset <3

Minkä värisen leivänpaahtimen tahtoisit? Radiolla vai ilman?
- Värisen, ehkä mustan tai punaisen. RADIOLLA, vähänkö ois huikeaa kuunnella jotain musaa samal ku paahtoleivät lämpiäis.

Lempi ajatuksesi? Tai ajattelijasi?
- En oo oikee noin syvälliselle tasolle elämässä päässyt. :D oon tälläi maan tason juntti.

Luetko paljon?
- Luen oikeesti aika vähän. Koulu on vähän tappanut mun lukemisintoa, ehkä sit kun lukiosta pääsen niin mä alan lukea taas. :)

Mistä nää siun ihanat tekstit tulee? 
- Ihanasta en tiedä, mutta päästähän nää päivän ajatukset aina kömpii.

Ja saanhan kiittää tästä mahtavasta blogista? <3
- Tietty! JA KIITOS VAAN KUN OLET LUKIJANA! :) Teitä vartenhan mä tätä kirjoitan.

Miks jaksat kirjottaa blogia?
- Ehkä se on vaa mun tapa suoltaa elämää ja jakaa sitä maailmalle niin riittää energiaa! :D

Mikä on sun aivan ykkössuosikkipaikkas?
- Ykkössuosikkipaikka.. Ehkä sängyn pohjalla, tai hyvällä kahvokupposella jossain kaverilla. Ei oo sellast iha älybestamestaa ainakaa viel :D

Onko sulla kesäkuntoon -projekti käynnissä?
- Onhan tää ikuinen prosessi, ehkä mä joku päivä oon rantaleijona kunnossa, mutta kyl rantavalaatkin tykkää olla rannalla.

tunnetko sä usein olevas yksin?
- Satunnaisesti, mulla on hetkiä kun tuntuu ettei kukaan oo sillä tarpeellisel tasolla tukemassa mua, mutta kyllä on niit hetkiäkin kun on seuraa enemmän kuin laki sallii. (kuulostipa häröltä)

haluisitko tuntee enemmän ihmisiä?
- Uudet ihmiset on jeba elämää, jotenkin ois ihana kyl tuntea paljon ihmisiä. Vaik nimet ei jäis mielee ni kasvot jää yleensä :)

ootko päivisin enemmän ilonen vai surullinen?
- Oon kyl päivisin enemmä ilone! Koska se syö vähemmän miestä.

nukutko mieluummi pitkää ja valvot myöhää vai päivastoi?
- Tykkään valvoa myöhään, nukkua pitkää, toisaalta tykkään herätä ajois jotta päivää on paljo jäljel ja mennä ajoissa sitten nukkuun. Riippuu fiiliksestä :)


Miks sulla on tulossa tällane kysymyspostaus, ko näyttää sulla noita kysymyksiä riittävän itselläsiki? ( http://antti-tunneruletissa.blogspot.fi/2013/01/my-body-my-features.html ) :D
- No on kiva vastailla myös niihin mitä ihmisiä kiinnostaa eikä vain omia pohdintoja kyseenalaistaa :D

JA TÄÄÄÄ: Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä? Tai ylipäätään ollenkaan?
- No toi rakkaus ensisilmäyksel käytiinkin jo tuol alkupuolel. Uskon mä rakkauteen, mutta sen pysyvyys on mulle viel aika iso kysymysmerkki.

Minne haluaisit matkustaa ja kenen kanssa, jos ääretön on vain rajana?
- Ehkä joko oman rakkahan tai sitten hyvien ystävien kaa. Tahtoisin matkustaa jonnekkin lämpöiseen mihin ei turistirysä oo viel iskenyt.

Kuinka osaat olla noin ihana?
- Se on luonnonlahjakkuutta vain ;) Ha no ei.. Mä oon vaan mä mut kiitos <3

Mikä on sun lempieläin?
- TAHTOISIN PINGVIININ <3

Jos saisit päivän aikaa tehdä mitä vaan ja olla kuka vaan, niin mitä tekisit ja kuka olisit?
- Tahtoisin olla päivän Johanna Tukiainen, niin huvittavalta kuin se kuulostaa. Tahtoisin nähdä miltä tuntuu elää sellaisessa lööppimaailman mediassa jossa tuo nainen elää. Ymmärtäisin häntä ehkä paremmin.
Eläisin täysin tuksulifestylepäivän.

Voisitko tehdä joskus videopostauksia??
- Kylhän mä voisin! Jonkun huikean, vaikka päivä videona :)

Mikä on kaunista?
- Kaunista on aamuauringon säikeet verhojen lomasta, ruusut, syksyn värit, pinkki taivas, kesäyöt.

Mitä toivoisit synttärilahjaks?
- Toivoisin vaikka mitä mut eka toive on kyl varmaa järkkäri :)

Mikä hetki tässä elämässä on koskettanut sua paljon?
- Ehkä mun oman identiteetin tajuaminen ja sen ymmärtäminen.

Mikä on sun lemppariherkku?
- Joku hyvä pulla tai kakku. :D


mitä sä teet ku sul on tylsää?! siis iha älyttömän tylsää... ;DD
- Kun on älyttömän tylsää, en tosiaan tiedä. Kuuntelen musaa, pyörin ympäri huonetta ja syön vaa. :D ei mitenkään hohdokasta menoa.

Ja tässä nää oli nää kysymykset, kiitos teille paljon ku ootte mun lukijoita<3 

Pusuja ja haleja kaikille:)

6 kommenttia:

  1. pingviini!!!!!!!!!! <3 oot paras parsa!

    VastaaPoista
  2. "Maailman loppu tulee ku on tullakseen" :D Tuli vaa mielee "RAKKAUS ! Se tulee jos on tullakseen!" :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo seki ntulee jos on tullaksee! :*D Ei luoja, unoha Minos jo! :DD

      Poista