1/22/2013

I'm such a slave to myself

pitäisi lukea uskontoa, käsitellä itseni kanssa hyve-etikkaa, seurausetiikkaa, altruismia, egoismia, utilitarismia.

Onko tämä altruismia vai utilitarismia? Minähän kirjoitan teille, saatte luettavaa, teillä on tekemistä, saatte lukea elämästäni, minä saan kulutettua arvokasta lukuaikaani.

Koska olen ilkeä bloggaaja niin päätän jättää käsitteet teidän selvitettäväksi, tuskinpa kukaan niitä nyt lähtee wikipediasta tutkimaan, mutta jos kiinnostaa niin samalla ymmärrät mitä minä luen tällä hetkellä.

Olin Laren kaa tänään Lahdessa ostamassa hänelle vaatteita. Se oli ihan lupsakkaa ja aika kului siivillä. (Lukiolainen keksii kaikkea muuta tekemistä kun kokeisiin pitäisi lukea)

Oon törmännyt muuten taas pariin otteeseen seinään koulun kanssa, en konkreettisesti seinään vaan siis sellaiseen motivaatiokynnykseen. Totesin juuri ettei mulla todellakaan ole sellaista. Lukkari on lyhyt, oikeasti ehkä sen 2 ainetta päivässä.. Silti lasken tunteja koska pääsen kotiin. Aamulla sängystä ylös raahautuminen tuntuu vaikeammalta kuin koskaan ja kouluun lähtö tuntuu ankealta arjelta, joka saa mut täyttymään itsemurha-ajatuksista ja eropapereista(okei ehkä vaa tosta eropapereista). Meinasin jo pistään kouluun ehdotuksen kurssista jossa opeteltais täyttää eropapereita.. oon vaa pohtinu ettei meidän koulutuspäällikkö varmaan yhdy mun nerokkaaseen ideaan.

Mut ehkei motivaatio tule siitä pakottamisesta, se lähtee siitä mitä tekee mieluisammin. Mä mieluummin valokuvaisin, viettäisin kavereiden kaa kahvilla aikaa, ostaisin vaatteita, sisustaisin huonettani, istuisin kuulokkeet korvilla kuuntelemassa musaa ja bloggaisin. Ah.. Mä voisin blogata niin paljo. Mut mistä mä sit bloggaisin? Ehkä mun päivän vaatteista ja siitä kuinka monta naulaa mun lattialistoissa on. Ehkä se koulu tuo juuri sen ripauksen sisältöä joka mun tyhjiössä ois. Tai sitten mä vaa toivon niin.

Mut onpa taas tekstiä. :) Kiva ku ootte lukijoina, positiiviset kommentit ja negatiivisetkin on jees. Sanahan on vapaa. Kiva niitä on lukea:)

ja muistetaan vielä pari päivää !! ->>Kysymyspostauspostauspostaus

2 kommenttia:

  1. olen blogissasi rekisteröityneenä lukijana, mutta en jostain syystä tahdo nimimerkilläni kommentoida. Sun blogi on ihana, koska se on niin aito ja rehellinen, ja pieni sekavuus tuo vain siihen lisää eloa:D Kiva olisi kyllä saada enemmän kuvia, kuvat on aina hyvä, kuvat<3 nauloista voi ottaa kuvia ja päivä kuvina -postaus ois jees ja joku huonepostaus ja hirveesti ois kaikkee:D hih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti, ehkä kuvaankin nauloja koko päivän :D siinä vasta olisikin toimintaa koko päiväksi :D toi päivä kuvina vois olla kyl jeeaeaaa :D

      Poista